بلاگ

نصب بازی ایکس باکس سری اس در قم

نصب بازی ایکس باکس سری اس در قم و سایر شهرهای بزرگ توسط شرکت‌های مختلف و به روش‌های متنوعی صورت می‌گیرد. ایکس باکس اس یکی از بهترین و جذاب‌ترین کنسول‌های بازی حال حاضر بازار است. از جمله مزیت‌های این کنسول می‌توان به بهره‌مندی از سیستم سخت‌افزاری بسیار قدرتمند در کنار انواع بازی‌های هیجان انگیز اشاره کرد. یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران و گیمرها، نصب بازی بر روی ایکس باکس سری اس است. از این‌رو در پیکسل تلاش خواهیم کرد تا آموزش کاملی از نحوه نصب بازی در XBOX SERIES S را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم.

ایکس باکس سری اس چیست؟

ایکس باکس سری اس یکی از دو کنسول نسل جدید مایکروسافت است. سری اس در مقایسه با ایکس باکس سری ایکس، کوچک‌تر و ارزان‌تر است و با اینکه به اندازه برادر بزرگترش قدرتمند نیست، همچنان به قدری قدرت دارد تا به عنوان یک کنسول نسل بعدی شناخته شود. نصب بازی بر روی کنسول های بازی و نصب بازی ایکس باکس سری اس در قم و سایر شهرها، تبدیل به نگرانی کاربران شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی ایکس باکس سری اس

ایکس باک سری اس گزینه‌ای مقرون به‌صرفه برای افرادی است که نمی‌خواهند با اسباب‌کشی به نسل بعدی ورشکست هم بشوند. ایکس باکس سری اس داریو نوری ندارد، برای همین تنها می‌توانید نسخه دیجیتالی بازی‌ها را خریداری کنید. به همین خاطر شاید این کنسول گزینه خوبی برای کسانی نباشد که نسخه فیزیکی بازی‌های نسل پیش ایکس باکس را دارند. اما اگر تا به حال با کنسول‌های ایکس باکس بازی نکرده‌اید، سری اس گزینه عالی و به صرفه‌ای است. به لطف کوچک‌تر بودن خود کنسول و نبود بازی‌های فیزیکی، حسابی فضای محل بازی‌تان هم خلوت‌تر می‌شود.

با این کنسول کوچک‌تر همچنان ویژگی‌های مهمی چون ری‌تریسینگ (رهگیری پرتو نور) DirectX، نرخ بروزرسانی متغیر و نرخ Shading متغیر را تجربه خواهید کرد. بازی‌ها با نرخ ۶۰ فریم و وضوح بین ۱۰۸۰ تا ۱۴۴۰ اجرا می‌شوند و امکان پشتیبانی از ۱۲۰ فریم هم برای برخی بازی‌ها وجود دارد. ایکس باکس سری اس یک پردازنده شخصی‌سازی شده AMD با هشت هسته و فرکانس ۳.۶ گیگاهرتز دارد که ۴ ترافلاپس قدرت تولید می‌کند. یکی از بهترین ویژگی‌های سری اس این است که مانند بقیه کنسول‌های نسل نهم حافظه SSD دارد که همین امر نصب بازی ایکس باکس سری اس در قم و شهرهای دیگر را از جهاتی آسان می‌کند.

این کنسول یک حافظه ۵۱۲ گیگابایتی SSD دارد. هر چند که بررسی وبسایت‌ها نشان می‌دهد از این مقدار تنها ۳۶۴ گیگابایت برای کاربران قابل استفاده است و باقی آن به سیستم عامل و دیگر فایل‌های ضروری اختصاص دارد. حافظه SSD به شما این امکان را می‌دهد تا بازی‌ها را سریع‌تر بارگذاری کنید، بین چندین بازی در حال اجرا جا‌به‌جا شوید و اجرای تکنیک‌های گرافیکی جدیدی مثل Ray Tracing ممکن شود.

مقایسه بین ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس

  • اجرای بازی و دیسک درایو

ایکس باکس سری اس و ایکس می‌توانند بازی‌های مشابهی را اجرا کنند و هر دو، سازگار با بازی‌های نسخه قبلی هستند. با این حال، سری اس، دیسک درایو ندارد؛ بنابراین از بازی‌های با دیسک نوری پشتیبانی نمی‌کند. اگر علاقه به آرشیو کردن دیسک‌های بلوری Blu-ray دارید و نمی‌خواهید همه بازی‌های خود را به صورت دیجیتالی دانلود کنید، سری ایکس تنها گزینه پیش‌‌ روی شماست. در واقع می‌توان گفت که سری اس، یک نسخه کوچک‌تر و کاملاً دیجیتالی از سری ایکس است و برای نصب بازی ایکس باکس سری اس در قم ، تنها از نسخه دیجیتالی می‌توانید استفاده کنید.

  • وضوح تصویر

هر دو سری ایکس و اس می‌توانند سیگنال ویدیویی 4K تولید کنند؛ بنابراین تجربه تماشای فیلم در تلویزیون 4K در هر دو دستگاه یکسان است. اما اگر قصد دارید بازی‌ها را روی صفحه‌نمایش 4K اجرا کنید و می‌خواهید از بیشترین وضوح تصویر بهره ببرید، نسبت به خرید اعتباری سری ایکس اقدام کنید؛ چرا که سری ایکس برای بازی‌هایی با رزولوشن 4K طراحی شده است، در حالی که سری اس، سخت‌افزار گرافیکی رده پایین‌تری دارد و از بازی‌های با رزولوشن 1080p و 1440p پشتیبانی می‌کند.

اگر وضوح تصویر و پردازش بهتر برای شما مهم است، قیمت بیش از دو برابر سری ایکس می‌تواند ارزشش را داشته باشد. هرچند، این نرخ فریم است که تعیین می‌کند بازی تا چه اندازه روان اجرا می‌شود، برای هر دو کنسول قابل توجه است. هر دو سری اس و ایکس دارای نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه هستند. با توجه به اینکه اکثر بازی‌های ویدیویی با سرعت بین 30 تا 60 فریم در ثانیه ساخته می‌شوند، هم سری ایکس و هم اس، به‌طور بالقوه تجربه بازی خوبی را ارائه می‌دهند که این امر بعد از نصب بازی ایکس باکس سری اس در قم یا شهرهای دیگر اتفاق می‌افتد.

  • فضای ذخیره سازی داخلی

ایکس باکس سری ایکس دارای یک درایو ذخیره‌سازی 1ترابایتی است که حدود 800 گیگابایت، فضای قابل‌استفاده ارائه می‌دهد. این در حالی است که سری اس، یک درایو 512گیگابایتی با 360 گیگابایت فضای قابل‌استفاده دارد. هر دو سری ایکس و اس، امکان اتصال یک کارت حافظه خارجی را با استفاده از استاندارد CFexpress فراهم می‌کنند. باید توجه داشته باشید که ایکس باکس، تنها از کارت‌های حافظه دارای مجوز رسمی از “سیگیت” پشتیبانی می‌کند. در هر صورت چندان جای نگرانی برای نصب بازی ایکس باکس سری اس در قم وجود ندارد.

  • ابعاد

ایکس باکس سری ایکس دارای ابعاد تقریبی 6 در 6 اینچ در پایه است. در مقابل، ایکس باکس سری اس با ابعاد حدود 5.9 در 2.6 اینچ، کوچک‌ترین کنسول طراحی‌شده ایکس باکس تاکنون است که هم امکان تنظیم عمودی و هم افقی را دارد.

  • عملکرد

در حالی که این دو سیستم دارای پردازش‌گر CPU یکسانی هستند، ظرفیت حافظه و رم متفاوتی دارند؛ همچنین، تفاوت قابل‌توجهی در پردازنده گرافیکی این دو کنسول وجود دارد. به‌طور کلی می‌توان گفت که ایکس باکس سری ایکس، در پردازش بازی‌ها، عملکرد بهتری نسبت به سری اس دارد.

بررسی مشخصات ایکس باکس سری اس

ایکس باکس سری اس محصولی است که تا نیمه‌های راه نسل می‌تواند پاسخ‌گو باشد. این محصول مشخصات پایین‌تری در قیاس با ایکس باکس ایکس داشته و البته با قیمت پایین‌تری هم عرضه می‌شود. با ما همراه باشید تا مشخصات ایکس باکس سری اس را بررسی کنیم:

  • پردازنده مرکزی

کنسول ایکس باکس سری اس از نسخه سفارشی پردازنده AMD به‌نام Zen 2 استفاده می‌کند. این سی پی یو سفارشی ۸ هسته‌ای بوده و سرعت کلاک برابر با ۳.۶ گیگاهرتز دارد. این پردازنده کاملا با سری رایزن ۳۰۰۰ کمپانی AMD مانند پردازنده ۸ هسته‌ای Ryzen 7 3800X قابل مقایسه است.

در مقایسه، این پردازنده یک گام پایین‌تر از سرعت کلاک ۳.۸ گیگاهرتزی ایکس باکس سری ایکس است که در نهایت منجر به نرخ فریم کمی پایین‌تر در اجرای بازی‌های مشابه می‌شود که البته اخلالی برای نصب بازی ایکس باکس سری اس در قم به وجود نمی‌آورد.

  • پردازنده گرافیکی

پردازنده گرافیکی دو کنسول ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس تفاوت محسوس‌تری را نشان می‌دهد. مایکروسافت از معماری سفارشی AMD برای هر دو کنسول استفاده می‌کند و پردازنده گرافیکی سفارشی RDNA 2 در ایکس باکس سری اس استفاده شده است. این پردازنده دارای قدرت ۴ ترا فلاپسی بوده و در مقایسه با قدرت ۱۲.۵ ترا فلاپسی در ایکس باکس سری ایکس، قدرت پایین‌تری دارد.

دلیل اصلی این قدرت پایین‌تر هم این است که شما هزینه بسیار پایین‌تری در مقایسه با کنسول‌های قوی‌تر خواهید داد. ایکس باکس سری اس نسبت به ایکس باکس سری ایکس حافظه رم کمتری دارد. در مشخصات ایکس باکس سری اس دیده می‌شود که ۱۰ گیگابایت حافظه رم در اختیار شما قرار دارد و این در مقایسه با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی ایکس باکس سری ایکس، پایین‌تر است.

  • رزولوشن و عملکرد

بیشتر بازی‌های نسل فعلی در ایکس باکس سری اس را می‌توانید با وضوح 1440p  بازی کنید. این در حالی است که برخی از بازی‌های گرافیکی، ممکن است که در چنین رزولوشنی جوابگو نبوده و مجبور به کاهش رزولوشن به 1080p  باشید. این مورد را باید خودتان تشخیص داده و در تنظیمات حالت عملکردی بازی‌ها در زمان نصب بازی ایکس باکس سری اس در قم یا سایر شهرها به آن توجه کنید.

با این حال، برخی از بازی‌ها مانند Ori را می‌توانید با رزولوشن 4K در ایکس باکس سری اس اجرا کرده و مشابه با ایکس باکس سری ایکس از آن لذت ببرید. از نظر عملکردی، ایکس باکس سری اس به‌طور قابل توجهی در اجرای بازی‌ها نرم و روان عمل می‌کند.

  • حافظه ذخیره سازی

حافظه اس اس دی سفارشی از نوع NVMe با سیستم اتصال PCIe 4.0 برای این کنسول در نظر گرفته شده است و به جز فضایی که در اختیارتان می‌گذارد، مشخصات مشابهی با نسخه بزرگ‌تر ایکس باکس دارد. این کنسول تنها ۵۱۲ گیگابایت فضا در اختیار شما می‌گذارد و این فضا در ایکس باکس سری ایکس به ۱ ترابایت افزایش پیدا می‌کند.

می‌توانید از دستگاه‌های ذخیره‌سازی قابل ارتقا مانند Seagate Xbox Storage Expansion Card استفاده کرده و این حافظه را تا حد زیادی افزایش دهید. این بدان معنی است که اگر قصد دارید تعداد بیشتری از بازی‌ها را نصب و اجرا کنید، فضای این هارد به زودی تمام شده و سبب می‌شود که با مشکل روبرو شوید که البته با استفاده از این دستگاه، مشکل برطرف شده و شما می‌توانید با خیال راحت نسبت به نصب بازی ایکس باکس سری اس در قم اقدام کنید.

سایر مشخصات ایکس باکس سری اس

این کنسول همراه با کابل HDMI 2.1 قادر است که عناوین پشتیبانی شده را با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا کند. کابل HDMI 2.1 نرخ تازه‌سازی متغیر، حالت تاخیر پایین خودکار برای کاهش تاخیر ورودی از کنترل‌کننده‌های بی‌سیم و فناوری FreeSync برای نرخ فریم بسیار نرم‌تر و ثابت را ارائه می‌کند. این موارد به لطف اجزای داخلی تراشه AMD در اختیار کنسول قرار داده می‌شود.

پس می‌توان گفت که ایکس باکس سری اس همچنان یک کنسول توانا است و قیمت پایین‌ آن نباید سبب ایجاد دید منفی در شما شود. این دستگاه نه‌تنها می‌تواند ۱۲۰ فریم در ثانیه را ارائه کند، بلکه می‌تواند در بازی‌های کاربردی، ردیابی اشعه را هم به خوبی انجام دهد. این کنسول برای بازی‌های آینده با موتور آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) هم می‌تواند آینده‌نگرانه باشد.

روش‌های نصب بازی ایکس باکس سری اس

مشکلات موجود در خصوص نصب بازی ایکس باکس سری اس در قم و جاهای دیگر، یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی است که گیمرهای ایرانی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. اما امروزه روش‌های جدید و منحصر به فردی وجود دارد که به کمک آن می‌توانید نصب بازی ایکس باکس سری اس را به صورت آفلاین و انتخابی تجربه کنید. به صورت کلی، نصب بازی ایکس باکس سری اس به چهار روش زیر انجام می‌شود که هرکدام از آن‌ها دارای مزایا و معایب خاص خودشان هستند:

۱. نصب کپی خور

یکی از روش‌های رایج برای نصب بازی ایکس باکس سری اس، روش کپی خور است. در این روش بازی‌ها به صورت کپی و بدون اینکه نیازی به ساخت اکانت ایکس باکس باشد، بر روی کنسول شما نصب خواهد شد. این روش نصب بازی ایکس باکس سری اس، برای انواع ایکس باکس مناسب است و می‌توان بازی‌های مختلف را با هر آپدیت و ورژنی نصب کرد. از سوی دیگر، نصب بازی ایکس باکس سری اس در قم به صورت کپی‌خور، قیمت پایین‌تری نسبت به سایر روش‌های نصب داشته و نیازی به استفاده از فلش برای کپی‌خور کردن نخواهید داشت.

۲. نصب اکانتی

برای نصب بازی ایکس باکس سری اس در قم ، می‌توان از روش نصب اکانتی بازی‌های ایکس باکس سری اس که مناسب کنسول‌هایی با آپدیت بالا است، استفاده کرد. کاربرانی که به هر دلیلی قصد کپی‌خور کردن کنسول ایکس باکس خود را ندارند، می‌توانند با این روش، نصب بازی ایکس باکس سری اس را تجربه کنند. از مهم‌ترین مزیت‌های این شیوه، می‌توان به امکان نصب هرگونه بازی با هر آپدیت و ورژن اشاره کرد. با این وجود، قیمت نصب بازی به این شیوه، بیشتر از نصب کپی‌خور خواهد بود.

۳. نصب قانونی

در این روش، اکانت‌های ایکس باکس به کمک روش‌های مختلف به صورت کاملا قانونی خریداری شده و در اختیار افراد قرار می‌گیرد. نصب قانونی بهترین شیوه نصب بازی است و مناسب افرادی است که قصد ندارند نصب بازی ایکس باکس سری اس را به صورت آفلاین را تجربه کنند. با اینکه این شیوه نصب بازی درست‌ترین و بهترین راه برای نصب انواع بازی است، اما می‌تواند هزینه‌های بیشتری را به همراه داشته باشد.

۴. نصب هک شده

از روش‌های نصب بازی ایکس باکس سری اس در قم و به صورت آفلاین، می‌توان به نصب بازی هک شده اشاره کرد. در این روش کنسول ایکس باکس بدون آنکه باز شود، هک شده و امکان نصب انواع بازی در آن وجود دارد.

کاربرد چند گزینه در روند نصب بازی در ایکس باکس اس

چنانچه به دنبال نصب بازی‌های دیجیتالی در ایکس باکس سری اس هستید، قطعا با فرایند نصب پیچیده‌ای مواجه خواهید شد که می‌توانید با کمی تمرین به راحتی بر نحوه نصب بازی مسلط شوید. برای نصب بازی‌های دیجیتالی باید ابتدا وارد فروشگاه ایکس باکس استور شوید و در منوی داشبورد، بر روی گزینه ایکس باکس کلیک کنید. سپس باید به جستجوی بازی دلخواه اقدام کرده و پس از پیداکردن و خرید بازی، با کلیک بر روی گزینه Install, you own this می‌توانید فرایند نصب بازی را در ایکس باکس انجام دهید.

پس از تکمیل فرایند خرید، بازی دیجیتال برای نصب در Xbox سری اس در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و به بخش بازی‌های دانلودی اضافه خواهد شد که مراحل نصب به صورت اتوماتیک انجام می‌شود؛ بنابراین برای نصب بازی ایکس باکس سری اس در قم ، می‌توانید از طریق فروشگاه اصلی Xbox به راحتی بازی مورد نظر را خریداری کرده و نصب کنید. درا دامه با کاربرد چند گزینه بیشتر آشنا خواهیم شد:

گزینه My Games and Apps در ایکس باکس اس

لازم به ذکر است که امکان نصب آسان بازی از طریق دسترسی به گزینه My Games and Apps  برای کاربران وجود دارد؛ از این‌رو می‌توانید با انتخاب گزینه Full Library در بخش پایین لیست، تمام بازی‌هایی که متعلق به شماست را مشاهده کنید.

گزینه فیلتر در  XBOX SERIES S

چنانچه بر روی گزینه فیلتر در قسمت بالای سمت راست صفحه کلیک کنید، می‌توانید تمام بازی‌های مورد علاقه خود را براساس ژانر، سبک بازی، تعداد گیمر و نوع کنسول دسته‌بندی کنید. همچنین در این بخش می‌توانید به تمام بازی‌هایی که از طریق Games with Gold دانلود کرده‌اید، دسترسی داشته باشید.

گزینه Install All در ایکس باکس اس

با کلیک بر روی گزینه  Install All، تمام بازی‌های درخواستی شما به صورت همزمان دانلود و نصب خواهند شد. همچنین برای صرفه‌جویی در بخش ذخیره‌سازی SSD 1 ترابایتی، می‌توانید بر روی گزینه مدیریت بازی کلیک کرده و از این بخش از مجاز بودن یا نبودن نصب بازی‌های بیشتر در زمان نصب بازی ایکس باکس سری اس در قم ، مطلع شوید. برخی از بازی‌ها تنها اجازه دانلود قسمت‌هایی از بازی چون کمپین یا حالت چند نفره را به شما می‌دهند که در صورت کمبود فضا باید از یک هارد درایو خارجی استفاده کنید.

بازی‌های ایکس باکس سری اس

بازی‌های ایکس باکس سری اس و نصب بازی ایکس باکس سری اس در قم ، با کنسول قوی‌تر مایکروسافت یعنی سری ایکس کاملا مشترک است. این باز‌ی‌ها برای اجرای بهتر روی این کنسول با گرافیک‌ و عملکرد بهتر بهینه‌سازی شده‌اند. از بین این بازی‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • Ark: Survival Evolved
  • Assassin’s Creed Valhalla (اسمارت دلیوری)
  • Battletoads
  • Borderlands 3 (اسمارت دلیوری)
  • Bright Memory 1.0
  • Cuisine Royale (اسمارت دلیوری)
  • Dead by Daylight (موجود روی گیم پس + اسمارت دلیوری)
  • Devil May Cry 5: Special Edition
  • DIRT 5 (اسمارت دلیوری)
  • Enlisted
  • Evergate
  • The Falconeer (اسمارت دلیوری)
  • Fortnite
  • Forza Horizon 4 (موجود روی گیم پس + اسمارت دلیوری)
  • Gears 5 (موجود روی گیم پس + اسمارت دلیوری)
  • Gears Tactics (موجود روی گیم پس + اسمارت دلیوری)
  • Grounded (موجود روی گیم پس + اسمارت دلیوری)
  • King Oddball (اسمارت دلیوری)
  • Maneater (اسمارت دلیوری)
  • Manifold Garden (اسمارت دلیوری)
  • NBA 2K21
  • Observer: System Redux
  • Ori and the Will of the Wisps (موجود روی گیم پس + اسمارت دلیوری)
  • Planet Coaster (اسمارت دلیوری)
  • Sea of Thieves (موجود روی گیم پس + اسمارت دلیوری)
  • Tetris Effect: Connected (موجود روی گیم پس + اسمارت دلیوری)
  • The Touryst (موجود روی گیم پس + اسمارت دلیوری)
  • War Thunder (اسمارت دلیوری)
  • Warhammer: Chaosbane Slayer Edition
  • Watch Dogs: Legion (اسمارت دلیوری)
  • WRC 9 FIA World Rally Championship (اسمارت دلیوری)
  • Yakuza: Like a Dragon (اسمارت دلیوری)
  • Yes, Your Grace (اسمارت دلیوری)

توجه داشته باشید که بسیاری از این بازی‌ها از قبل روی ایکس باکس وان عرضه شده‌ یا خواهند شد. به لطف قابلیت مخصوص اسمارت دلیوری، این بازی‌ها به محض خرید کنسول جدید بدون پرداخت هزینه اضافی به نسخه نسل بعدی و با کیفیت‌تر ارتقا پیدا می‌کنند. برای همین نگران نباشید که نمی‌توانید کنسول را در زمان عرضه خریداری کنید. فقط یادتان نرود که نسخه دیجیتالی بازی‌ها را بخرید، چرا که سری اس درایو نوری ندارد و مبادا از این بابت در هنگام نصب بازی ایکس باکس سری اس در قم با مشکل روبرو شوید.

باید یادآوری کنیم که کنسول‌های نسل جدید با قابلیت بکوارد کامپتیبیلیتی از تقریبا تمام بازی‌های ایکس باکس وان پشتیبانی می‌کنند، اما خبری از پیشرفت گرافیکی نیست. همچنین برخی از بازی‌های ایکس باکس ۳۶۰ و اولین کنسول ایکس باکس را هم می‌توانید روی کنسول نسل نهمی و در زمان نصب بازی ایکس باکس سری اس در قم اجرا کنید.

لوازم جانبی ایکس باکس سری ایکس

خرید کنسول جدید بدون وسایل جانبی تقریبا غیرممکن است، به خصوص در مورد کنسول‌های نسل نهم که نیاز به اضافه‌کردن حافظه بیشتر، از هر زمان دیگری احساس می‌شود. لوازم همراه این کنسول به این شرح است:

  • کنترلر اصلی ایکس باکس

مایکروسافت برای دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و سری اس کنترلر جدیدی عرضه کرده است. با وجود اینکه این کنترلر شباهت بسیار زیادی به نسل قبل دارد، اما شامل چندین قابلیت جدید می‌شود. بزرگترین آن‌ها دکمه Share است که درست در میان گیم‌پد قرار گرفته و فشار دادن آن ضبط تصاویر و ویدیوها و اشتراک‌گذاری آن با دوستان را ممکن می‌کند. برای آشنایی بیشتر می‌توانید در زمان نصب بازی ایکس باکس سری اس در قم ، با کارشناسان مربوطه مشورت کنید.

کنترلر جدید پورت USB-C دارد و در صورتی که نمی‌خواهید از باتری‌های قلمی عادی استفاده کنید، می‌توان از آن برای شارژ باتری‌های شارژی استفاده کرد. دکمه‌های D-pad نیز چه از لحاظ کاربرد و چه طراحی تغییر کرده‌اند. این دکمه‌ها از قصد به هنگام کار صدای بیشتری تولید می‌کنند و همچنین روی تریگرها و اطراف محل قرارگیری دست‌ها نیز بافت زبری قرار گرفته است.

  • حافظه SSD اضافه

حافظه ایکس باکس سری ایکس محدود است، اما خوشبختانه مایکروسافت کنسول خود را به صورتی طراحی کرده که بتوانید حافظه SSD آن را افزایش دهید. برند Seagate یک حافظه SSD یک ترابایتی مخصوص ایکس باکس سری ایکس و اس می‌فروشد. تنها کاری که باید انجام دهید، وصل کردن این هارد به پشت کنسول است. در این مورد هم امکان دریافت مشاوره از کارشناس نصب بازی ایکس باکس سری اس در قم  وجود دارد. کمپانی Seagate ادعا می‌کند که این SSD به اندازه حافظه خود کنسول سریع است، ولی خیبر بد این است که این حافظه SSD قیمت بسیار بالایی دارد.

جمع بندی

اگر به دنبال بهترین عملکرد ممکن هستید، ایکس باکس سری ایکس، انتخابی مطمئن خواهد بود. با خرید این نسل از کنسول‌های ایکس باکس، شما از رزولوشن 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه، پخش‌کننده بلوری داخلی، فضای ذخیره‌سازی دو برابر سری اس و قدرت پردازش بسیار بالایی بهره‌مند خواهید شد. از طرف دیگر، اگر موارد فوق برای شما اهمیت چندانی ندارد و می‌خواهید انتخابی مقرون‌به‌صرفه‌تر داشته باشید، می‌توانید نسبت به خرید ایکس باکس سری اس و نصب بازی ایکس باکس سری اس در قم اقدام کنید.

مایکروسافت برخلاف سونی، در نسل نهم صنعت بازی‌های ویدیویی از دو کنسول به جای یک کنسول رونمایی کرده و آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد. با نگاهی به مشخصات ایکس باکس سری اس و مقایسه آن با سایر کنسول‌های موجود در این نسل – مانند برادر قدرتمندتر آن یعنی ایکس باکس سری ایکس و همچنین پلی‌استیشن ۵ – ممکن است این تصور ایجاد شود که ارزش خرید و نصب بازی ایکس باکس سری اس در قم  را ندارد.

با این حال، وقتی قیمت نسبتا پایین کنسول را در نظر بگیرید، از دیدن این مشخصات عالی، شگفت‌زده خواهیدشد. مشخصات کنسول و نحوه انطباق آن با سایر سیستم‌ها سبب می‌شود که به اطلاعات جالبی در مورد ارزش خرید آن برسیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *