بلاگ

راهنمای کامل نصب بازی پی اس فایو ps5

نصب بازی پی اس فایو

نصب بازی ps5 در قم و سایر شهرهای بزرگ ایران به دلیل افزایش کاربران انواع مختلف کنسول‌های بازی به شدت رو به افزایش است. هر بار که محصول جدیدی در حوزه کالاهای دیجیتال عرضه می‌شود، موجی از سوالات و مشکلات درباره مسائل مختلف مانند روش راه‌اندازی بازی و شیوه کار با آن‌ها هم مطرح می‌شود. این مسائل تا جایی است که حتی کاربران سونی هم بعد از خرید کنسول پلی استیشن 5 با  مشکلاتی مثل طریقه نصب بازی پی اس فایو مواجه شدند؛ بنابراین خوب است بدانید که کنسول‌های جدید در مقایسه با کنسول‌های قبلی مانند پلی استیشن 4، دستخوش تغییراتی شدند.

برای نصب بازی ps5 در قم به این نکته توجه کنید که بیشتر سوالاتی که پیرامون‌ آموزش نصب بازی‌ روی PS5 مطرح می‌شود، از سوی کسانی است که تاکنون از هیچ یک از کنسول‌های بازی و خصوصا کنسول‌های سونی (PlayStation) استفاده نکرده‌‎اند؛ چرا که با وجود تفاوت‌ها، همچنان کسانی که PS3 و PS4 داشته و با آن بازی کرده‌اند، با کلیات نصب بازی روی این عضو از خانواده پلی استیشن سونی نیز آشنا هستند. به بیان دیگر می‌توان گفت روش نصب بازی پی اس فایو در قم همچون نصب بازی ps4 قم است و چندان تفاوتی ندارد.

با توجه به این نکته که به‌ صورت کلی روش نصب بازی روی ps5 آسان است، در ادامه با روش انجام این کار به زبان ساده آشنا خواهیم شد. در صورتی که به تازگی کنسول PS5 را خریده‌اید و قصد نصب بازی ps5 در قم  یا جای دیگری را دارید، و یا پرسش‌های مختلفی ذهنتان را درگیر کرده، مطالعه این مطلب برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

نصب بازی ps5 در قم

پلی ‌استیشن 5 چیست؟

در سال 2020، محصول جدید شرکت سونی با نام پلی‌استیشن 5 روانه بازار شد. این محصول به عنوان نسل نهم تولیدات سونی با قابلیت‌های مختلفی که دارد، توانسته توقعات کاربران را در سطح بالایی برآورده کند. مدل‌های پلی‌استیشن 5 قادر هستند تا صدای بازی‌ها را به صورت سه‌بعدی منتشر کنند. این امر باعث می‌شود گیمرها، صدای بازی‌ها را به صورت کاملاً واقع‌گرایانه شنیده و از بازی لذت ببرند.

افزایش سرعت بازی در این کنسول، امکان ورود گیمرها به بخش‌های مختلف بازی بدون نیاز به اجرای کل بازی و سرعت در نصب بازی بر روی این محصول از ویژگی‌های بارز این کنسول به شمار می‌رود. علاوه بر این ویژگی‌ها، سونی در طراحی بخش سخت‌افزاری تمامی مدل‌های پی اس فایو نیز بسیار قدرتمند عمل کرده است.

به این صورت که این محصولات از پردازنده قوی، رم با ظرفیت بالا، حافظه داخلی، خارجی و قابلیت ارتقای و درایور نوری 4K برخوردار است. از این رو این محصول در مقایسه با کنسول‌های نسل قبلی سونی مثل پی اس فور ، دارای کارایی بالایی خواهد بود. بر این اساس، گیمرها با استفاده از این محصول می‌توانند لحظاتی لذت‌بخش، هیجان‌انگیز و واقعی را تجربه کنند. شما می‌توانید برای نصب بازی ps5 در قم و سایر شهرها به مراکز معتبر مراجعه نمایید. فروشگاه دیجیتال پیکسل یک فروشگاه کنسول بازی قم است که دارای تمام کنسول‌های بازی با لوازم جانبی آن است.

دسته بازی ps5

بهترین بازی ps5 قم

بی شک رونمایی از پلی استیشن 5 در سال 2020 توسط شرکت سونی که همیشه از پیشتازان صنعت بازی و سرگرمی ‌بوده، دنیای بازی‌های دیجیتال را دگرگون کرد و سطح کیفی آن را بیشتر از قبل افزایش داد؛ به گونه‌ای که منتقدان و کاربران صنعت سرگرمی دوباره زبان به تحسین سونی گشودند. اگرچه طراحی ظاهری پی اس فایو از تیر منتقدان رهایی نیافت، ولی این نقدها سبب نشد این کنسول از بهترین‌های بازار سرگرمی به حساب نیاید.

بهترین بازی ps5 قم بازی است که برای کاربران سرگرم‌کننده‌تر باشد. با این همه برای نصب بازی پی اس فایو در قم ، باید بدانید که به علت بهای بالای نوع دیسک‌خور این کنسول و نیز دیسک‌ها و DVDهای بازی‌ها (به‌ویژه با وجود تنوع و شمار زیادشان)، روشن است بیشتر گیمرها برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها هم که شده، ترجیح می‌دهند با نصب بازی‌های اکانتی  PS5، از تجربه بازی‌های گوناگون لذت ببرند. این نکته را هم باید در نظر داشت که مشکل هزینه‌ها تنها به پلی استیشن دیسک‌خور محدود نمی‌شود؛ بنابراین، کنسول‌های دیجیتال هم از این قاعده مستثنی نبوده و نصب بازی‌های اصل روی آن‌ها هزینه‌های زیادی به کاربر تحمیل می‌کند.

خبر خوش این است که شما می‌توانید به سادگی روی پی اس فایوهای گوناگون به نصب بازی‌های دلخواه خود بپردازید و نصب بازی پی اس فایو اصلاً کار دشواری نیست. یکی از راهکارهایی که برای رفع مشکل نصب بازی پی اس فایو پیشنهاد می‌شود، نصب آفلاین بازی‌هاست. در این شیوه که نام دیگر آن نصب بازی اکانتی PS5 است، برای پلی استیشن شما یک حساب اختصاصی تهیه شده و برای نصب بازی ps5 در قم ، بازی‌های دلخواهتان روی کنسول نصب خواهد شد. با این روش بهترین بازی‌های پی اس 5 قم روی پلی استیشن 5 نصب خواهد شد.

 

بازی پی اس

آشنایی با مدل های PS5

مدل‌های PS5 که از محصولات محبوب شرکت سونی به شمار می‌رود، با طراحی ویژه و قابلیت‌های خاص خود، انقلابی بزرگ در بازار بازی‌های دیجیتال به پا کرده و انتظارات گیمرها را برآورده می‌کند. بعد از ارائه این کنسول به بازار، مشخص شد که این محصول در دو مدل طراحی شده است.

بعد از خریداری و به منظور نصب بازی ps5 در قم ، باید بدانید که مدل‌های پی اس فایو در دو نوع دیجیتال و استاندارد، طراحی شده‌اند. هرکدام از این محصولات دارای ویژگی‌ها و مشخصات خاصی هستند. به همین دلیل نیز برای افراد با نیازهای مختلف مناسب خواهند بود. شرکت سونی به منظور پوشش دهی نیازهای کاربران خود در سطوح مختلف، اقدام به طراحی و ساخت پلی ‌استیشن 5 در دو مدل کرده است. این مدل‌ها شامل پلی‌استیشن PS5 دیجیتالی و پلی‌استیشن PS5 معمولی هستند.

مدل‌های پلی ‌استیشن فایو با توجه به اهداف شرکت سونی، با کیفیت بالایی طراحی و تولید شده‌اند. هر دوی این مدل‌ها دارای کارایی بالایی بوده و برای گیمرهای حرفه‌ای مناسب هستند. از این رو نمی‌توان تفاوتی از نظر کیفیت و نوع طراحی، میان آنها قائل شد؛ اما آنچه در این دو محصول با هم فرق دارد، قابلیت‌های آنها است که باید در زمان خرید و نصب بازی پی اس فایو به آن دقت کنید.

به همین سبب توصیه می‌شود قبل از اقدام به خرید این محصولات، با مدل های ps5، ویژگی‌های آنها و تفاوت این دو مدل پلی‌استیشن آشنا شوید تا خریدی بهتر و مقرون به‌صرفه‌تر و برای نصب بازی پی اس5 در قم ، اقدام موفقی داشته باشید.

 

پلی استیشن 5

مدل استاندارد (دیسک خور) ps5

مدل معمولی، استاندارد یا همان مدل دیسک‌خور PS، همانگونه که از نام آن مشخص است، قادر است دیسک‌های اورجینال بازی‌ها را اجرا کند. به همین دلیل این محصول برای آن دسته از گیمرهایی که از سرعت پایین اینترنت برای دانلود بازی‌ها خسته شده‌اند و یا به خرید دیسک‌های اورجینال علاقه دارند، گزینه بهتری خواهد بود.

طراحی بدنه مدل استاندارد PS5 به صورت حرفه‌ای انجام شده است. انتخاب رنگ‌بندی مناسب و طراحی ظریف بدنه این محصول، سبب جلب توجه افراد زیادی به آن می‌شود. بر روی بدنه این محصول، قسمتی به صورت بیرون‌زده وجود دارد. در این قسمت از بدنه، درایور بلوری تعبیه شده است. کاربران با استفاده از این بخش می‌توانند بازی‌های موجود در دیسک‌های نوری را باز کنند و نصب بازی ps5 در قم یا جاهای دیگر را انجام دهند.

مدل دیجیتال ps5

مدل دیجیتال پی اس فایو از دیگر مدل‌های ps5 به شمار می‌رود. مدل دیجیتال PS5 قابلیت اجرای بازی‌ها به صورت دیجیتال را دارد. از این رو کاربرانی که به دانلود بازی‌ها علاقه داشته و تمایل دارند از نسخه دیجیتالی آنها استفاده کنند، این محصول را خریداری می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های ذکرشده برای این مدل از پلی‌استیشن 5، قابلیت افزایش حافظه SSD آن برای ذخیره‌سازی انواع بازی‌های دیجیتال است. به این ترتیب، گیمرها از بابت فضا برای ذخیره‌سازی بازی‌ها، مشکلی نخواهند داشت و شما به راحتی می‌توانید برای نصب بازی ps5 در قم اقدام کنید.

بدنه این محصول طراحی حرفه‌ای دارد و از ظرافت بالایی برخوردار است. در نتیجه این نوع طراحی نیز به وضوح می‌توانید شاهد زیبایی چشم‌نواز این کنسول باشید. این محصول برخلاف مدل پی اس استاندارد، درایور بلوری ندارد. به همین دلیل نیز از بدنه‌ای با طراحی متقارن برخوردار است.

 

پی اس فایو

 

مدل‌های کنسول پلی استیشن 5 (PlayStation 5) که با درایو بلوری (Blu-ray) عرضه می‌شوند، همچنان به بازی‌های بلوری 4K و دیسک‌های بلوری پشتیبانی می‌کنند. در مقابل، نسخه‌های دیجیتالی کنسول PS5 بدون درایو بلوری عرضه شده‌اند و قادر به پخش و نصب بازی‌ها از طریق دیجیتال یا دانلود از فروشگاه آنلاین PlayStation Store هستند؛ بنابراین قابلیت‌های درایو بلوری کنسول PS5 شامل پشتیبانی از بازی‌های بلوری 4K و دیسک‌های بلوری می‌شود که البته انجام نصب بازی ps5 در قم را آسان می‌کند.

 

فرق مدل دیجیتال با مدل استاندارد

تفاوت‌های این دو مدل باعث شده تا قیمت این محصولات با هم فرق داشته و کارایی آنها نیز با هم متفاوت باشد.

طراحی ظاهری

تفاوت در طراحی ظاهری این محصولات از موارد تفاوت مدل ‌های مختلف PS5 محسوب می‌شود. به این صورت که طراحی بدنه پی اس 5 دیجیتال به صورت کاملاً متقارن است؛ اما در پی اس 5 استاندارد شاهد چنین تقارنی نیستیم. دلیل این تفاوت نیز به وجود درایور بلوری در پی اس استاندارد ربط دارد.

درایو بلوری

درایور بلوری در پلی‌استیشن استاندارد  یکی دیگر از تفاوت‌های این محصولات به شمار می آید. به سبب وجود این درایور، این مدل قادر به پخش بازی‌های ضبط‌شده بر روی دیسک است؛ اما مدل دیجیتال این محصولات، چنین ویژگی ندارد. پس به این نکته نیز در زمان خرید و نصب بازی ps5 در قم دقت کنید.

قیمت

با این که طراحی و ساخت هر دو مدل این کنسول‌ها در سطح یکسانی قرار دارد؛ اما به سبب این تفاوت‌ها، مدل استاندارد در مقایسه با مدل دیجیتال، از بهای بالاتری برخوردار است.

 

پلی استیشن

نکاتی در مورد نصب بازی PS5 در قم

امروزه در بازار کنسول و پلی استیشن، انواع مدل‌های PS5، مانند نسخه‌های استاندارد یا دیسک‌خور و نیز نسخه دیجیتال در دسترس است. نسخه دیجیتال تنها توان پشتیبانی از بازی‌های دانلودی یا دیجیتالی را دارد. بنابراین روشن است شما در این مدل کنسول فقط می‌توانید به نصب بازی ps5 در قم ، از نوع بازی‌های دانلودی اقدام کنید.

ولی در مدل دیسک‌خور علاوه بر بازی‌های دیجیتال، از بازی‌های دیسکی هم می‌توان استفاده کرد. به همین خاطر شما با تهیه دیسک بازی به سادگی می‌توانید به نصب بازی ps5 در قم و اجرای بازی بپردازید. تنها لازم است سی‌دی یا دیسک را درون کنسول گذاشته و گام به گام با فرآیند نصب بازی همراه شوید. سپس می‌توانید بازی را اجرا کرده و لذت ببرید.

چنانچه قصد دانلود بازی و استفاده از نسخه دیجیتال بازی‌ها را دارید، برای نصب با گام‌های بیشتری روبرو خواهید شد. در گام اول باید به اکانت خود وارد شوید (اگر حساب شخصی ندارید، باید یک حساب برای‌ خودتان بسازید. توجه کنید که ساخت اکانت اصلا کار دشواری نیست.) در گام دوم با ورود به کتابخانه‌ پلی‌استیشن و گزینش بازی دلخواه خود، آن را خریداری، دانلود و نصب بازی پی اس فایو در قم یا شهرهای دیگر را انجام دهید. در این گام نیز با دشواری خاصی روبرو نمی‌شوید. ساده است! شما با انتخاب گزینه دانلود، بازی را دانلود کرده و سرانجام روی کنسول خودتان نصب می‌کنید.

خرید اکانت قانونی PS

در ایران بسیاری از گیمرها، همانند دیگر علاقه‌مندان به صنعت بازی و سرگرمی در نقاط مختلف جهان، از راه خرید حساب شخصی قانونی به انواع گوناگون بازی قابل اجرا در پلی استیشن دسترسی می‌یابند. روشن است آنها به شکل مستقیم به خرید بازی و دانلود آن از فروشگاه پلی استیشن اقدام نمی‌کنند، بلکه حساب قانونی می‌خرند. در نصب بازی ps4 قم هم به همین ترتیب عمل می‌کنند.

فروشگاه‌های مختلفی وجود دارند که کار آنها عرضه اکانت‌های قانونی است. اشخاص گوناگون، بسته به نیاز خود می‌توانند نسبت به خرید این اکانت‌ها، که آن‌ها را با نام اکانت‌های اشتراکی نیز می‌شناسیم، اقدام کنند. شما هم در زمان نصب بازی ps5 در قم ، می‌توانید انواع اکانت‌های ظرفیتی (اشتراکی) را در سه ظرفیت گوناگون و به شرح زیر تهیه کنید:

  1. اکانت‌های ظرفیت1: تنها در حالت آفلاین می‌توان از آن‌ها ‌استفاده کرد.
  2. اکانت‌های ظرفیت 2: به هر دو شکل آفلاین و آنلاین قابل ‎استفاده‌ هستند.
  3. اکانت‌های ظرفیت 3: تنها به ‌صورت آنلاین می‌توان از آن‌ها ‌استفاده کرد.

 

مراحل نصب ps5

آشنایی با مراحل نصب اکانت قانونی روی PS5

ابتدا شما باید بعد از خرید حساب قانونی خود یا همان حساب ظرفیتی، وارد حسابتان شوید. به همین منظور شما باید مراحل زیر را طی کنید:

مرحله اول

برای نصب بازی ps5 در قم و بر روی کنسول پلی استیشن 5 در ابتدا باید از حساب کاربری خود که پیش از این توضیح آن گذشت، خارج شوید. برای انجام این کار باید از قسمت گوشه بالا و راست صفحه کاری خودتان بر روی آواتار خود کلیک کنید. سپس گزینه Switch Use را انتخاب کرده و در آخر گزینه Add User را انتخاب کنید.

مرحله اول نصب بازی ps5

مرحله دوم

در این مرحله‌، با کلیک روی گزینه Get Started در سمت چپ، آن را انتخاب کرده تا سیستم شما را به صفحه جدید هدایت کند.

مرحله دوم نصب بازی ps5

مرحله سوم

بعد از آنکه در مرحله دومِ نصب بازی ps5 در قم ، روی Get Started کلیک کردید و به صفحه‌ای جدید وارد شدید، در آن صفحه باید گزینه I Agree را انتخاب کرده و سپس گزینه Confirm را برگزینید.

مرحله چهارم

هنگامی که حساب قانونی خریداری می‌کنید، فارغ از اینکه آن را از کجا تهیه کرده‌اید، به شما ایمیل و گذرواژه‌ای تعلق می‌گیرد. در قسمت سمت چپ این صفحه‌ جدید، شما باید در کادرهای مربوطه ایمیل و گذرواژه خود را وارد کنید و روی گزینه Sign In کلیک کنید.

مرحله سوم نصب بازی ps5

مرحله پنجم

در این مرحله و برای نصب بازی ps5 در قم ، پس از کلیک روی Sign In، در مرحله بعد، وارد صفحه جدیدی می‌شوید و در آنجا نیز شما باید گزینه I Agree را انتخاب کنید. پس از آن، دوباره دکمه Confirm را بزنید تا به صفحه بعدی وارد شوید. سپس، در دو صفحه بعدی که یکی پس از دیگری برای شما باز خواهند شد، باید روی گزینه‌ Do This Later کلیک کرده و این مرحله را به پایان برسانید.

مرحله 4 نصب بازی ps5

مرحله پایانی

حالا به سادگی وارد حساب ظرفیتی که خریداری کرده‌اید، شده‌ و می‌توانید برای دانلود، اجرا و نصب بازی پی اس فایو و برای انتخاب بازی‌های موردعلاقه خودتان وارد بخش کتابخانه‌ پلی‌استیشن شوید.

برای اینکه متوجه شوید با توجه به حساب خود چه بازی‌هایی را پیش از این تهیه کرده‌اید یا چه بازی‌هایی را می‌توانید دانلود کنید، باید به بخش مجموعه‌های خودتان (Your Collection) در کتابخانه پلی استیشن مراجعه کنید. همچنین شما می‌توانید از همین قسمت، هرکدام از بازی‌هایی را می‌خواهید برگزیده و به آسانی دانلود، نصب و اجرا نمایید.

 

نصب بازی پی اس فایو با ورود به حساب کاربری PS5 با QR-Code

سونی علاوه بر بهره‌گیری از ایمیل و گذر‌واژه کاربر که پیش‌تر اشاره شد، روش دیگری هم برای وارد شدن به حساب کاربری در اختیار گیمرها گذاشته است. در این شیوه برای نصب بازی پی اس فایو ، می‌توان از راه QR-Code وارد حساب شخصی خود شوید. این روش نیز بسیار ساده است و در ادامه خواهیم دید که نصب بازی روی PS5 با QR-Code چه صورت انجام می‌پذیرد.

برای ورود به اکانت خود با این شیوه و نصب بازی پلی استیشن 5، پیش از هر چیز باید روی گوشی هوشمند خود به دریافت نرم افزار PS App از گوگل پلی اقدام کنید. پس از دریافت و نصب این برنامه، ایمیل و رمز عبور خود را وارد و داخل اکانت شوید. حالا روی آیکون تنظیمات کلیک کنید و به انتخاب گزینه Sign In on PS5 بپردازید.

دوربین گوشی پس از این کار روشن می‌شود. سپس پس از انتخاب کنترلر دوال سنس و کلیک روی گزینه Get Started، می‌توانید به اسکن QR-Code که در تلویزیون‌تان قابل مشاهده است، بپردازید. اکنون به راحتی وارد حساب خود شوید و به نصب بازی ps5 در قم یا شهرهای دیگر اقدام کنید.

 

کنسول بازی

در نصب بازی پی اس فایو اکانت قانونی با اکانت هکی چه فرقی دارد؟

به غیر از سوال درباره چگونگی و روش نصب بازی ps5 در قم بر روی پلی استیشن 5 به‌صورت دیسکی و دیجیتال، سوال دیگری هم برای کاربران PS5 وجود دارد. اینکه تفاوت حساب هکی با حساب قانونی چیست؟ دلیل شکل‌گیری این پرسش در ذهن کاربران این است که می‌بینند کسانی، در اینترنت، حساب هکی می‌فروشند. در واقع چنانچه از نام آن مشخص است، اکانت هکی، حسابی هک شده است.

پیشنهاد می‌کنیم به هیچ صورت به دنبال این نوع حساب‌ها نباشید. روشن است که احتمال بَن شدن کنسول‌ شما با خرید و استفاده از چنین اکانت‌هایی اصلاً کم نیست. گذشته از غیر قانونی بودن اکانت‌های هکی و نیز نادرست بودن استفاده از چنین حساب‌هایی به لحاظ اخلاقی، با توجه به قیمت PS5 و پی اس فور بهتر است این اکانت‌ها را خریداری نکنید.

 

خصوصیات درایو بلوری پی اس فایو

بلوری درایو کنسول پلی استیشن 5 (PlayStation 5) یکی از ویژگی‌های کلیدی این سیستم است. این درایو به شما امکان می‌دهد تا بازی‌هایی که برای کنسول پلی استیشن 4 (PlayStation 4)  عرضه شده‌اند را اجرا کنید. همچنین، درایو بلوری کنسول پلی استیشن 5 قابلیت‌های دیگری نیز دارد که عبارتند از:

پشتیبانی از بلوری 4K

درایو بلوری کنسول پلی استیشن 5 به شما اجازه می‌دهد تا فیلم‌ها و بازی‌های بلوری با کیفیت 4K را پخش کنید. این کیفیت بالا تصویر و صدا را بهبود می‌بخشد، تجربه سینمایی بهتری را برای شما فراهم می‌کند و در نهایت عمل نصب بازی ps5 در قم را بهبود می‌بخشد.

سرعت بارگذاری بلوری سریع

کنسول پلی استیشن 5 با استفاده از درایو SSD قدرتمند، زمان بارگذاری بازی‌ها را به شدت کاهش می‌دهد. این به معنای اجرای سریع‌تر و تجربه بازی بدون وقفه‌ است.

 

بازی با پلی استیشن

پشتیبانی از ذخیره سازی بازی ‌های پی اس فایو

هرچند کنسول پلی استیشن 5 به صورت پیش‌فرض با درایو داخلی SSD برای ذخیره‌سازی بازی‌ها عرضه می‌شود، اما در صورت نیاز به فضای بیشتر، می‌توانید از درایو بلوری برای نصب بازی پی اس فایو و ذخیره بازی‌ها استفاده کنید.

سازگاری با بازی ‌های قدیمی ‌تر

درایو بلوری کنسول پلی استیشن 5 به شما امکان می‌دهد تا بازی‌های PS4 را بدون هیچ‌گونه محدودیتی اجرا کنید. شما می‌توانید بازی‌های PS4 خود را از طریق درایو بلوری خوانده و لذت بازی‌ کردن با آن را ببرید.

 

کدام مدل بهتر است؟

زمانی که مدل‌های ps5 به بازار عرضه شدند، گیمرها و علاقه‌مندان به خرید این محصولات به این مسئله فکر می‌کردند که کدام یک از مدل‌های این کنسول، بهتر است؟ طبق گزارش‌های ارائه شده از سوی شرکت سونی، هرکدام از این مدل‌ها دارای قابلیت های منحصربه‌فردی هستند. به همین دلیل نیز استفاده از آنها برای کاربرانی با نیازهای متفاوت، مناسب خواهد بود.

به این صورت که اگر خریدار به بازی‌ های ps5 علاقه‌مند بوده و تمایل دارد این بازی‌ها را در پی اس فایو تجربه کند، خرید مدل استاندارد PS5، گزینه بهتری خواهد بود. اما اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های دیجیتال هستید یا در خرید، محدودیت بودجه دارید، خرید مدل دیجیتال PS5 می‌تواند برای شما مناسب بوده و با خیال آسوده به نصب بازی ps5 در قم بپردازید.

 

جمع بندی

در این مقاله موضوع نصب بازی ps5 در قم  و شهرهای دیگر را بررسی کردیم. به این خاطر که فناوری‌ها و شیوه‌های نصب به کار رفته در کنسول جدید پلی استیشن نسبت به نسخه‌های قبلی مثل بازی ps4  با کمی تغییرات و پیشرفت منتشر شده، تعدادی از کاربران برای نصب بازی پی اس فایو دچار سردرگمی‌هایی شدند. در این مطلب علاوه بر توضیحاتی درباره روش‌های نصب بازی، با شیوه خرید حساب قانونی یا ظرفیتی هم آشنا شدیم. از یاد نبرید که خرید هرگونه حساب هک شده را انجام نداده و سراغ اینگونه حساب‌ها نروید.

 

بازگشت به لیست

23 نظر در “راهنمای کامل نصب بازی پی اس فایو ps5

  1. نیلو گفت:

    عالی بود. ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *