بلاگ

راهنمای دانلود و نصب بازی پی اس فور [آموزش بهترین روش ها]

نصب بازی پی اس فور ارزان و آسان

نصب بازی پی اس فور یکی مباحث پرطرفدار برای علاقه‌مندان به کنسول‌های بازی شرکت سونی مخصوصاً پلی استیشن ۴ می‌باشد. برای این نوع کنسول بازی‌های بسیار متنوعی طراحی شده است که این تنوع موجب شده صاحبان ps۴ تشویق شوند که هر روز بازی‌های بیشتر و جدیدتری را روی کنسول خود نصب کنند .

روش‌های مختلفی برای نصب بازی روی کنسول وجود دارد. که حتماً لازم است قبل از اقدام به نصب بازی به آنها آشنا باشید تا فریب افراد سودجو را نخورده و موجبات بن شدن و از بین رفتن کلی دستگاه خود نشوید.

پی اس فور و نصب بازی پی اس فور چیست؟

افرادی که طرفدار بازی‌های ویدیویی در خانه می‌باشند خوب می‌دانند که ps۴ چیست ؟ در واقع جذابیتی که بازی‌های کنسول دارند تا حدی است که حتی جاگزین جذاب‌ترین اسباب بازی‌های کودکان شده است . در میان بازی‌های کنسول نسل هشتم می‌توان به پلی استیشن ۴ اشاره نمود.

کنسول 4

همچنین این نوع بازی‌ها با کنسول‌های بازی‌های ویدیویی سوئیچ ، همچنین بازی‌های ایکس باکس 1 به شدت در رقابتند. در هفتم سپتامبر سال ۲۰۱۶ شرکت سونی از کنسول ۴ اسلیم که نسخه کوچکتر کنسول رونمایی نمود .که بسیار با کیفیت‌تر با سرعت بالاتر و گرافیک بسیار به روزتر وارد بازار شد و نام آن پلی استیشن ۴ پرو بود.

پی اس فور از چه نرم‌افزار و سخت‌افزاری استفاده می‌کند؟

کنسول ۴ از سیستم عامل orbit os استفاده می‌کند. که برای کاربرد و استفاده نیازمند اتصال به اینترنت نیست. اگرچه اگر به اینترنت وصل شود قابلیت‌های بیشتری خواهد داشت. نصب بازی PS4 در قم یا هر شهر دیگر مساله بسیار مهمی است که در این مقاله مفصل توضیح داده می شود.

پی اس فور از لحاظ سخت‌افزاری شبیه به کامپیوترهای شخصی است .سخت‌افزار آن به گونه‌ای طراحی شده که در استودیوهای بازی خیلی راحت‌تر و کم هزینه‌تر بتوانند از بازی‌های ps۴ استفاده کنند . کنسول ۴ پردازشگر پرسرعتAPU را دارا می‌باشد که توسط شرکت AMD و با همکاری سونی ساخته شد.

کنسول ۴ توانایی وصل شدن به وای فای اینترنت ، بلوتوث و دو عدد درگاه usb 3 دارد. همچنین یک درگاه کمکی برای وصل شدن به دوربین پلی استیشن را دارا است .این ابزار یک هدست مونو داشته که می‌تواند به دوال شاک ۴ متصل شود .کنسول ۴ خروجی صوتی تصویری آنالوگ ندارد.

پلی استیشن ۴ ویژگی خاصی دارد که می‌تواند وارد حالت استراحت شود .تا در زمان عدم استفاده از آن به حالت کم مصرف در آید. و به کاربران این امکان را بدهد که بلافاصله پس از خارج شدن از حالت استراحت ادامه بازی یا برنامه‌ای که مشغول بودند را پیگیری کنند.

اجرای پی اس فور

بیشتر بخوانید: ترفندهای PS4

 

پی اس فور یک دوربین شبیه kinect در xbox دارد . که این دوربین دو عدد عدسی 800×1280 پیکسل دارد. این دوربین تنظیمات دوگانه‌ای دارد که با توجه به برنامه‌ای که از آن استفاده می‌شود .و در حال اجراست روی آن حالت قرار می‌گیرد . این دو عدد دوربین می‌توانند عمق اشیای پیرامون را نشان دهند .

و از طرفی می توان از یکی از دوربین‌ها برای ایجاد تصویر ویدیویی و از دیگری برای ردیابی حرکت استفاده نمود. دوربین ps۴ علاوه بر موارد بالا یک میکروفون ۴ کاناله نیز دارد. که موجب می‌شود نویز پس زمینه ناخواسته کاهش یابد و برای دستورات صوتی بسیار مفید است. با وصل شدن دوربین کاربران می‌توانند با تشخیص چهره به صورت خودکار وارد سیستم شوند.

کنسول ۴ یا همان ps۴ نسل چهارم در کنسول‌های بازی خانگی در کمپانی سونی می‌باشد . که از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انقلاب بزرگی کرد و فروش زیادی را با خود به همراه داشت. اما در کشور ما ممکن است تهیه بازی‌های کنسول و نصب بازی پی اس فور در قم یا هر شهر دیگری برای افراد دغدغه باشد.

اکانت‌های قانونی ps۴ که توسط تیم پیکسل به صورت رسمی و بسیار معتبر به فروش می‌رود. امروزه یکی از بهترین و مطمئن‌ترین روش‌ها برای تهیه و نصب بازی PS4 در قم  یا شهرستان های دیگر می باشد.

راه‌های مختلف تهیه نمودن بازی برای ps۴ و نصب بازی PS4

دوست داران کنسول ۴ و علاقمندان به این بازی‌ها برای نصب بازی پی اس فور  هیچگاه به آرزوی کرک شدن بازی‌های کنسول نرسیدند . و به خاطر قدرت بالای این سیستم در حال حاضر پی اس فور همچون سابق در این زمینه شکست ناپذیر است . مگر در برخی موارد بسیار کوتاه و آن هم به صورت کاملاً موقت .هیچگاه کرکی مطمئن و قابل اطمینان برای کنسول ۴ ارائه نشده است.

PS4

پس برای اینکه مشکلی برای دستگاهتان پیش نیاید ، همچنین برای نصب بازی‌ها دچار مشکل نشوید قضیه کپی خور کردن دستگاه کنسول را فراموش کنید. با استفاده از یک سری روش‌هایی که در زیر بیان می‌شود ، می‌توانید برای تهیه و نصب بازی PS4 در قم یا سایر نقاط کشور اقدام نمایید. در هر روش توضیح کلی و سپس مزایا و معایب آن ذکر می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های PS4 2023

اولین روش نصب بازی پی اس فور  تهیه دیسک بازی است

یکی از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین روش‌هایی که می‌شود برای هر پلی استیشنی بازی تهیه کرد خرید دیسک بازی است.

  • البته خرید دیسک‌های بازی بسیار گران است.
  • زمان زیادی به طول می‌انجامد تا پس از اینکه بازی منتشر شد وارد ایران شود.
  • دیسک بسیار آسیب پذیر است و ممکن است از لحاظ فیزیکی خراب شود یا گم شود یا توسط دوستان گرفته و به راحتی پس داده نشود.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های پلی استیشن ۴ 

نصب بازی پی اس فور آسان

تهیه و استفاده از اکانت‌های هکی ps۴

به علت بالا بودن قیمت محصولات بخصوص محصولاتی که قیمت آنها با دلار تغییر می‌کند. قیمت بازی‌های کنسول هم بسیار بالا رفته است. متاسفانه خیلی از افراد با ناآگاهی و ندانسته در دام تبلیغات سوء استفاده گران می‌افتند . و اقدام به تهیه اکانت‌های هکی می‌کنند .

که استفاده از این اکانت‌ها بسیار خطرناک است و برای دستگاه شما ریسک بزرگی است. و ممکن است به بن دائم منجر شوید و در بسیاری از موارد مراجعه کنندگان با این مشکل روبرو شده‌اند و در نتیجه آن باید PS4 خود را دور بیندازند و دستگاه جدیدی تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: ۲۰ بازی برتر پلی استیشن ۴

برخی معایب دردسرهای اکانت‌های هکی ps۴

  • گارانتی به هیچ عنوان ندارد.
  • امکان آنلاین کردن دستگاه دیگر وجود نخواهد داشت.
  • امکان استفاده از آپدیت‌های جدید بازی وجود نخواهد داشت.
  • امکان فروش مجدد ندارد.
  • برای دستگاه بسیار خطرناک است و ممکن است به بن کنسول منجر شود. یعنی نصب بازی PS4  در قم یا هر جایی از ایران دیگر به هیچ عنوان امکان نخواهد داشت . و موجب بستن همیشگی دسترسی کنسول شما به بازی‌ها می شود.

خطرات نصب اکانت های هکی

اورجینال بودن و یا کپی خور بودن کدام به صرفه‌تر است؟

اگر می‌خواهید ps۴ بخرید و در مورد آن حسابی تحقیق کرده‌اید . ممکن است متوجه قیمت بالای بازی‌های آن در بازار بشوید . مخصوصاً وقتی نیاز به خرید و نصب بازی PS4 دارید ، و اولین گزینه پیش روی شما دیسک بازی‌ها هستند . و راهکاری که متاسفانه بسیاری از افراد سودجو و یا ناآگاه ممکن است جهت نصب بازی پی اس فور  به شما پیشنهاد کنند اکانت‌های هکی است که شاید به ظاهر ارزان و خوب به نظر آید اما واقعیت آن چیست؟
بازی‌هایی که به صورت ویدیویی عرضه می‌شوند مانند سایر ویدیوها به دو صورت دیجیتالی و فیزیکی به بازار می‌آیند. دسته اول در قالب دیسک‌های بلوری می باشند که در پکیج‌های آبی قرار می‌گیرند . و در سراسر دنیا منتشر می‌شود. به این‌ها نسخه فیزیکی می‌گویند که قیمت آنها معمولا ۶۰ تا ۸۰ دلار است .

وقتی که این بازی‌ها وارد کشور می‌شوند با قیمت بالایی مثلاً ۲۴۰ تا ۲۶۰ تومان به فروش می‌رسند. ولی با گذشت زمان و انتشار عناوین جدیدتر قیمتشان تا ۱۲۰ هزار تومان کم می‌شود. مسئله اصلی این است که قیمت بازی در ایران خیلی تابع قیمت دلاری نیست و فاکتورهایی دیگر در آن نقش دارند. فاکتورهایی مثل جدید بودن و پرطرفدار بودن یک بازی در کشور .

مثلاً آخرین نسخه بازی پرطرفدار فیفا تا زمان انتشار نسخه بعدی آن زیاد از لحاظ قیمت کاهش نمی‌یابد. اما برخی بازی‌ها ممکن است پس از یک ماه قیمتشان نصف شود. در این بازار به علت بالا بودن سطح قیمت‌ها در آن موجب می‌شود تعداد زیادی از افراد جامعه قادر نباشند از پس این هزینه‌ها برآیند.

بیشتر بخوانید: تنظیمات رست مود ps4

نصب بازی پی اس فور ارزان و آسان

راهکار موثر برای نصب بازی پی اس فور با قیمت مناسب چیست؟

نکته مهم و اولین نکته برای مقابله با این موضوع نخریدن بازی‌های نو و پلمپ می‌باشد . همه ممکن است از محصول نو خوششان بیاید ولی خرید یک بازی دست دوم می‌تواند به طور قابل ملاحظه‌ای قیمتش با قیمت نو آن متفاوت باشد. بازی‌های دست دوم هم در پکیج‌های کاملاً سالمی بسته‌بندی شده و گاهی اوقات کد داخل پکیج آن هم هنوز استفاده نشده است.

قیمت آنها از مورد پلمپ کمتر است و خریدش عاقلانه‌تر است. مگر اینکه بخواهید جز اولین افرادی باشید که یک بازی جدید را تجربه می‌کند. راه دیگر برای استفاده تعداد بیشتری از بازی‌ها تعویض و جابجایی بازی می‌باشد. روشی که قبل از اینکه کنسول ps3 هک شود در کشورمان مرسوم بود.

ما معمولاً بازی‌ را که می‌خریم ، پس از نصب بازی پی اس فور مورد علاقه مان ،معمولا وقتی  یک دوره آن را بازی می‌کنیم دیگر علاقه‌ای به آن نداریم. این بازی‌ها را می‌توان با بازی مورد علاقه دیگری با فردی دیگر جابجا نمود. در این صورت تفاوت قیمت بازی را پرداخت می‌کنید و صاحب یک بازی جدید می‌شوید.
با وجود تمام این راهکارها هنوز هم عناوینی مانند اکانت‌های هکی به نظر اولین راهکاری می‌باشد که توجه بسیاری از خریداران را به خودش جلب نموده است. اما تیم حرفه ای پیکسل در اینجا به عنوان یک مرجع معتبر در دنیای بازی‌ها وظیفه خودمان می‌دانیم که اطلاعات بسیار مهم و درستی در رابطه با تهیه اکانت های بازی و همچنین نصب بازی پی اس فور به شما بدهیم که ممکن است شنیدن آن دردناک باشد .

اما واقعیت این است که در پلی استیشن ۴ امکان هک شدن وجود ندارد و امکان ندارد تا آخر نسل هم چنین اتفاقی بیفتد . هرگونه ادعایی که ممکن است فردی در این زمینه داشته باشد کاملاً بی‌اساس است و نباید به آن توجه کنید .مراقب باشید فریب فروشندگان بی‌انصاف را نخورید. پس با این وجود جریان اکانت‌های هکی و یا ریختن بازی بر روی هارد کنسول چه می‌باشد؟

بیشتر بخوانید: بهترین بازی‌های ps۴

PS4

جریان اکانت‌های هکی و یا ریختن بازی بر روی هارد کنسول چه می‌باشد؟

بسیاری از بازی‌های ویدیویی در دو نسخه فیزیکی و دیجیتالی عرضه می‌شوند. با خرید یک گیفت کارت و یا مستر کارت شما هم می‌توانید هر بازی که می‌خواهید به اکانت خود اضافه کنید. و قبل از نصب بازی پی اس فور آن را روی کنسول خود دانلود نمایید. این موضوع باعث شد حتی اگر PS4 خود را عوض کنید هم بازی‌ها در اکانت شما بمانند.

اما در همین هنگام سو استفاده گران دیگری به وجود آمدند که ممکن است اگر اکانتتان به اندازه کافی قوی نباشد و پسورد ضعیفی داشته باشد . و یا در نگهداری از آن دقت لازم را نکنید ، هکرها با پیدا کردن پسورد شما اکانتتان را به دست بیاورند .در  این صورت اکانت شما با تمام بازی‌هایی که خریدید از دست شما می‌رود .

هکر می‌تواند با قیمت کمتر در اینترنت آن را برای خود بفروشد . دیگران ممکن است این اکانت را بخرند و بازی‌های روی آن را برای کنسول خود دانلود کنند. و سپس اقدام به نصب بازی پی اس فور روی کنسول خود نمایند. از نظر اخلاقی خرید و فروش این اکانت‌های هک شده به نوعی دزدی می‌باشد. و کافیست شما خود را جای فرد دیگری بگذارید که اکانتش با تمام بازی‌هایش هک شده و از دستش رفته است.
اما اگر به هر دلیلی برای نصب بازی پی اس فور  خود را توجیه می‌کنید و برای خود بهانه تراشی می‌کنید .باید جنبه دیگری از خطراتی که اکانت‌های هکی دارند را برایتان روشن کنیم.

بیشتر بخوانید: نصب بازی PS4

سایر خطرات اکانت های هکی در نصب بازی پی اس فور

  • زمانی که شما اکانت فرد دیگری را بگیرید اگر کنسولتان به اینترنت وصل باشد هر لحظه ممکن است کنترل اکانت از دستتان خارج شود .و به صاحب اصلی آن برگردد. و یا اینکه آن فرد به شکلی به اکانت خودش دسترسی پیدا کند . در این شرایط نه تنها باید با تمام بازی‌هایی که خریده‌اید و هزینه‌ای که صرف کرده‌اید خداحافظی کنید. بلکه ممکن است سونی برای شما جریمه‌های سنگینی هم به وجود آورد.و حتی دیگر قادر به نصب بازی پی اس فور نباشید.
  • یکی دیگر از مشکلات این اکانت‌های هکی این است که اگر به همین روش بخواهید پیش روید، برای خریدن بازی‌های جدید باید دائماً اکانت عوض کنید. با عوض کردن اکانت تمام بازی‌های قبلی خود را از دست می‌دهید. یافتن اکانتی که بازی‌های جدید و مورد علاقه شما را داشته باشد نیز مسئله دیگری است که ممکن است برایتان وقت گیر و مشکل ساز شود.
  • و آخرین مشکل این است که شما تجربه بازی‌های آنلاین را نیز از دست خواهید داد.

بیشتر بخوانید: انواع پی اس فور

نصب بازی پی اس فور | آموزش نصب بازی‌های ps۴ با اکانت قانونی

اکانت‌های قانونی رسمی هستند و برای آنها هیچ مشکلی وجود ندارد .قیمتشان هم نصف تا یک سوم قیمت دیسک‌ها می‌باشد. و عملکردشان با دیسک هیچ فرقی ندارد نام دیگر این اکانت‌ها اکانت ظرفیتی ps۴ هم می‌باشد که در ۳ ظرفیت مختلف به کاربران ارائه می‌شود. که در این مقاله به طور کامل در این رابطه و همچنین نصب بازی پی اس فور  توضیح داده شده است. و بهترین و معقول ترین روش برای نصب بازی پی اس فور می باشد. برخی ویژگی‌های این  اکانت قانونی ps۴:

  • این اکانت‌ها کاملاً قانونی و معتبر هستند.
  • هیچگونه ریسک بن شدن ندارند.
  • نسبت به دیسک‌ها بسیار مقرون به صرفه‌ترند.
  • دردسر محافظت و نگهداری ندارند.
  • به غیر از ظرفیت ۱ بقیه ظرفیت‌ها قابلیت فروش به دیگران را نیز دارند.
  • گارانتی آنها مادام العمر است به جز ظرفیت یک
  • این اکانت‌ها این امکان را دارند که از ویژگی‌های آنلاین و آپدیت‌ها استفاده کنند البته ظرفیت یک این امکان را ندارد.

بیشتر بخوانید: بررسی پلی استیشن ۴ اسلیم

نصب بازی پی اس فور |چگونگی نصب ظرفیت‌های مختلف اکانت‌های قانونی در بازی ps۴

از نظر چگونگی نصب نصب بازی پی اس فور و اکانت‌ها بر روی هر سه ظرفیت گفته شده ، روش کار تا حد زیادی به هم شباهت دارند. ولی باید به این موضوع توجه کرد که:

  • ظرفیت‌های ۱ و ۲ کاملاً به هم شباهت دارند.
  • ظرفیت ۱ها ظرفیتی است که فاقد گارانتی می‌باشد و پس از دانلود نمودن و اجرای یک بازی باید اینترنت کنسول را قطع کنید و دیگر هرگز وارد آن اکانت نشوید چرا که در صورت انجام این کار ممکن است بازی شما قفل شود.
  • ظرفیت سوم در اکانت‌های رسمی فقط در مرحله ۷ با بقیه متفاوت است.
  • افرادی که ظرفیت دو را می‌خرند باید دقت کنند که بعد از شروع کردن به دانلود و اکتیو نمودن آن اکانت باید بلافاصله از اکانت بازی sign out کنند . زیرا اگر در اکانت حضور داشته باشند مانع از انجام بازی برای ظرفیت‌های ۳ می‌شود . باید دقت کنید که در صورت عدم رعایت بعد از دوبار اخطار ممکن است بازی فرد متخلف مسدود شود . که البته تا حالا به چنین موردی برخورد نکرده‌ایم.

نصب بازی پی اس فور| مراحل نصب اکانت قانونی ps۴

ابتدا دستگاه کنسول خود را روشن نمایید و به صفحه زیر وارد شوید. اگر در دستگاه خود هستید تمام یوزرهایی که وجود دارد راLog  out نمایید و روی علامت + New User کلیک کنید.

 

بیشتر بخوانید: نیو گیم پلاس گاد اف وار رگناروک

 

نصب بازی پی اس فور ارزان

 

در مرحله دوم نصب بازی پی اس فور بر روی گزینه Create User کلیک کنید. مواظب باشید به هیچ عنوان از گزینه Play as a Guest استفاده نکنید. زیرا در این صورت ممکن است بازی شما نصب شود ولی با اولین خاموش و روشن شدن دسترسی شما به بازی از دست می‌رود.

بیشتر بخوانید: خرید دیسک کارکرده gta v برای PS4

نصب بازی PS4 رایگان

روی قسمت Accept کلیک کنید.

نصب بازی PS4

برای دکمه Next کلیک کنید.

 

بیشتر بخوانید:نیو گیم پلاس گاد اف وار

 

نصب بازی پی اس فور ارزان

طبق عکسی که در زیر آمده در قسمت۱ ایمیل اکانت رسمی را وارد نمایید.

در قسمت شماره۲ رمز یا پسورد اکانت را وارد کنید.

و پس از آن گزینه شماره۳”  یعنی روی  Sign in کلیک کنید.

اگر می‌پرسید ایمیل و پسورد که وارد می‌کنیم چه هستند ؟ باید در جواب گفت پس از اینکه اکانتی را خریداری می‌کنید. فوراً این ایمیل و پسورد برای شما ارسال می‌شود . و در ایمیل خود می‌توانید آن دو را دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید: چگونه وارد تنظیمات ps4 شویم

نصب بازی پی اس فور در ایران

در ادامه برای دریافت اکانت و نصب بازی پی اس فور وارد قسمت تایید مرحله دوم می‌شوید.

در قسمت Enter Code کد تاییدی که در مرحله دوم ارسال شده را با رعایت حروف بزرگ و کوچیک بنویسید و گزینه راVerify بزنید.

برای اینکه کد تایید در مرحله دوم را دریافت کنید می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: دفترچه راهنمای فارسی ps4

همه چی درمورد نصب بازی پی اس فور

در این مرحله از مراحل نصب بازی ps4 نکته مهمی وجود دارد که با توجه به ظرفیتی که خریداری می‌نمایید باید به دقت آن را در نظر بگیرید:

ظرفیت‌های ۳ هیچگاه نباید از قسمت Change to this PS4 استفاده نمایند و حتماً لازم است  Do Not Change را بزنند.

در ظرفیت یک و دوها باید حتماً از گزینه Change to this PS4 استفاده کنید.  اگر موفق نشدید که این صفحه را ببینید یعنی اکانت شما دی اکتیو شده باشد و به طور خودکار کنسول به عنوان اصلی اکتیو شده باشد. در صورتی که موفق به دیدن این مرحله نشدید باید به تنظیمات اکانت بروید. و طبق آنچه در ادامه این آموزش عنوان می‌کنیم طبق ظرفیت خریدتان تنظیمات را انجام دهید.

 

بیشتر بخوانید: آموزش بازی فیفا

صفر تا صد نصب بازی پی اس فور

روی ok کلیک کنید.

آموزش کامل نصب بازی پی اس فور

 

آموزش نصب بازی پی اس فور

در مرحله بعد برای نصب بازی پی اس فور  تا جایی ادامه دهید که وارد اکانت شوید . و بدون تغییر دادن پیش فرض بزنید تا به صفحه اصلی کنسول برسید سپس وارد Library بشوید.

 

بیشتر بخوانید: خطاهای رایج پلی استیشن

نصب بازی پی اس فور در قم

در ادامه با وارد شدن به قسمت انتخاب اسم بازی که آن را خریده‌اید آن را به دانلودهای خود اضافه کنید.

نصب بازی پی اس فور

نکات ضروری که باید قبل از خرید اکانت و نصب بازی پی اس فور  آنها را رعایت کنید:

در رابطه با خرید اکانت و نصب بازی پی اس فور باید دقت کنید . افرادی که اقدام به خرید اکانت نمودند در صورتی که ظرفیت دو را خرید کرده‌اند. بعد از شروع دانلود باید بلافاصله از اکانت خود بیرون بیایند و تمامی اکانت‌های خود را Sign out  کنند. افرادی که ظرفیت ۳ را خرید نموده‌اند اصلاً نباید اکانت را از کنسول پاک کنند و یا Sign out  کنند چون موجب می‌شود که بازی قفل شود.

برای  نصب بازی پی اس فور ، اکانت‌هایی که ما به شما ارائه می‌دهیم همگی رسمی و قانونی می‌باشند .و هیچ مشکلی از نظر بن شدن کنسول نخواهند داشت. اگر برای یک اکانت به هر دلیل فنی مشکلی به وجود آید. پشتیبانی سایت مشکل شما را برطرف و یا اکانت را برای شما تعویض می‌کند. بله اگر می‌خواهید اکانت خود را بفروشید قبل از آن با پشتیبانی هماهنگ کنید.

 

 

بیشتر بخوانید:نصب بازی PS4 بدون اینترنت

سوالات متداول در رابطه با نصب بازی پی اس فور و تهیه اکانت بازی و ریختن آن روی ps۴

  • برای تهیه اکانت روی ps۴ و نصب بازی پی اس فور  چه مقدماتی لازم است؟

برای ریختن اکانت بر روی ps۴ نیاز به اکانت خریداری شده خود کنسول و اینترنت دارید.

  • آیا نصب بازی پی اس فور با اکانت و یا ریختن بازی نیاز به دانش قبلی خاصی دارد؟

خیر نصب اکانت یا ریختن بازی نیاز به دانش قبلی ندارد و با استفاده از مقاله جامعی که در بالا برای شما ارائه شده است شما می‌توانید مرحله به مرحله و کاملاً تصویری روال نصب را طی کنید و با موفقیت از آن استفاده نمایید.

  • کنسول‌هایی که بر روی آنها اکانت‌های هکی نصب شده آیا می‌شود برای نصب بازی پی اس فور  برایشان اکانت قانونی تهیه کرد؟

در پاسخ باید گفت بله .برای نصب بازی پی اس فور نیاز به اکانت دارید و  البته توصیه می‌شود کنسول را پیش از آن کاملاً ریست فکتوری کنید که احتمال بن شدن کنسول کم شود.

  • یک اکانت قانونی همزمان به چند نفر فروخته می‌شود؟

هر اکانت دو ظرفیت آنلاین دارد. هر ظرفیت آن می‌تواند به یک نفر فروخته شود و برای هیچ یک از این دو ظرفیت حتی در صورت آنلاین شدن همزمان مشکلی پیش نخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: فرق PS4 فت با اسلیم

حرف آخر

در این مقاله تلاش کردیم روش‌های دانلود و نصب بازی پی اس فور  را به صورت قانونی و به زبانی ساده ، مرحله به مرحله آموزش دهیم. همانطور که در مقاله ذکر شد برخی افراد برای صرف هزینه کمتر فریب تبلیغات افراد سودجو شده را خورده و اقدام به خرید اکانت‌های هکی و غیر معتبر می‌نمایند.

که ممکن است خسارت سنگینی را متوجه آنها شده و حتی در برخی موارد این افراد مجبور شوند به طور کلی کنسول خود را دور انداخته و دستگاه جدیدی را خریداری نمایند.

 

 

بازگشت به لیست

28 نظر در “راهنمای دانلود و نصب بازی پی اس فور [آموزش بهترین روش ها]

  1. زهرا رضوی گفت:

    بسیار عالی ممنون از توضیحات کاملتون

  2. رضا گفت:

    عالی

  3. رضا گفت:

    خوب و جالب، تشکر

  4. زهرا گفت:

    بسیار عالی

  5. دانا گفت:

    عالی بود ممنون از اطلاعات خوبتون👌🌺

  6. زهرا گفت:

    عالی و جالب بود ممنون

  7. زهرا گفت:

    کامل بود تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *