بلاگ

15تا از بهترین بازی‌های ps۴ که حتماً باید بازی کنید|لیست بهترین بازی‌های ps۴ 

بهترین بازی‌های ps۴ و

بهترین بازی‌های ps۴ با توجه به رتبه متاکریتیک آن دسته بندی می شوند . نصب بازی پی اس فور اولین دغدغه هر فرد پس از خرید کنسول 4 می باشد. بازی‌های برتری هستند که بر روی کنسول‌های نسل هشتم سونی یا پلی استیشن ۴ می توان تجربه کرد. این نوع بازی‌ها ویژگی‌های خاصی دارند.

و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن ها این است که با استفاده از قابلیت بکوارد می توانند بر روی ps5 هم آنها را تجربه کرد.که طبیعتاً از نظر گرافیکی و بصری بسیار حرفه‌ای‌تر است.

علاوه بر این موارد نکته ای که می‌توان به آن اشاره کرد این است که اگر هر یک از بازی‌های ps۴ را در دسترس نداشته باشید . می‌توانید با استفاده از سرویس Ps Now یا Ps Plus Collection برای گرفتن تعداد زیادی از آنها استفاده نمایید.

در لیست بهترین بازی‌های ps۴ بازی‌هایی دیده می‌شوند که بهتر است آنها را حتماً روی ps۴ اجرا نمایید و بازی کنید . بازی‌هایی مانند Elden Ring که به طور خاص برای نسل نهم بهینه شده‌اند و مناسب برای پی اس فایو است را شامل نمی‌شوند. به علاوه بازی‌های ps3 که بعداً بر روی ‏ps4 پورت شده باشند . مانند Heavy Rain یا Uncharted: Nathan Drake Collection در این لیست نمی‌باشند.

 

بیشتر بخوانید: نصب بازی PS4 در قم

در اینجا چند تا از بهترین بازی‌های ps۴  را به شما معرفی می‌نماییم که توصیه می شود حتما بازی کنید:

بهترین بازی‌های ps۴ 

بازی: Dark Souls 3

این بازی به سبک اکشن نقش آفرینی می‌باشد. که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد . بازی‌های دارک سولز از سری بازی‌هایی می‌باشند که مشتاقان زیادی دارند. و بسیاری از افراد به خاطر سطح متوسط و ساده آن را خوب می‌شناسند. این بازی از خیلی از نظرها جزو یکی از بهترین بازی‌ها برای شروع مجموعه کنسول است.
در این نسخه از بازی سیستم مبارزاتی دچار تغییرات زیادی شده و نسبت به بازی‌های دیگر تحولات زیادی داشته است. بازی دارک سولز ۳ جزو بهترین بازی‌های ps۴  برای افرادی است که طرفدار سولز بورن‌هاست می‌باشند.

بهترین بازی‌های ps۴ کدامند؟

بیشتر بخوانید:»» نصب بازی PS4 در قم

بازی Death Stranding

این بازی در سال ۲۰۱۹ با سبک اکشن منتشر شد. و یکی از بازی‌های پرطرفدار جدید پی اس فور می‌باشد. و جزو بهترین بازی‌های ps۴  , بازی‌های پر سر و صدای جدیدی است که در سال‌های اخیر منتشر شده است. هیدئو کوجیما و بازی‌های متال گیر سالید بازی‌هایی هستند که چه آنها را دوست داشته باشید چه نه جز شبیه سازان پیاده‌روی درجه یک محسوب می‌شود.
اگر بخواهیم بازی دث استرندینگ و یا به عبارتی عاشقانه‌ترین آخرالزمان ممکن را بررسی کنیم . باید گفت که این بازی جزو آخرین بازی‌هایی است که در لاین آپ بازی‌های خاص پلی استیشن وجود داشت .و موضوعات جالبی مانند داستان پس از آخرالزمان ، باران‌های تایم فال و همچنین سواحلی را در خود دارد .
که هر کدام فلسفه خاص خود را دارند.  اگر به این‌ها نیز علاقه ندارید بازیگرهایی در آنها مانند نورمن ریداس در نقش سم و مدس میکلسن در نقش کلیف یک دلیل عالی برای بازی کردن این مورد است.

معرفی بهترین بازی‌های ps۴ 

بازی Final Fantasy 15

این بازی نیز در سال ۲۰۱۶ در سبک اکشن نقش آفرینی منتشر شد. بازی Final Fantasy 15 بیان کننده قصه جاده‌ای است با تعدادی نوجوان که بازیگر آن شما می‌باشید. این داستان ،داستانی افسانه‌ای از شاهزاده ناکتیس بوده که یکی از کامل‌ترین بازی‌های نقش آفرینی در چند سال اخیر می‌باشد.
این بازی از نظر داستان و همچنین از نظر محیط شخصیت‌هایش جزو یکی از بهترین بازی‌های ps۴ و یا بهترین بازی‌های پلی استیشن ۴ است. بازی فاینال فانتزی ۱۵ ترکیب بسیار و عجیبی از نقش آفرینی‌های شرقی با بازی‌ها و قصه‌های غربی می‌باشد . هیولاهای بی شاخ و دم و قصه‌های طولانی جز ویژگی‌های خاص این بازی می‌باشند.

 

 

بهترین بازی‌های ps۴ چیست

بیشتر بخوانید: بررسی پلی استیشن ۴ اسلیم

Wolfenstain2: The New colossus

بازی ولف اشتاین بازی است که در سبک تیراندازی شخص اول در سال ۲۰۱۷ منتشر شد . اگر از نظر شما ورژن ۱ این بازی به اندازه کافی اکشن و خشونت آمیز نیست در ورژن ۲ این نقص جبران شده است . در این بازی یک بار دیگر شما در نقش بی جی بلسکوویچ آمریکایی به قدرت رسیده و تاریخ ساز می‌شوید.
کار اصلی شما در این بازی جمع کردن یک گروه حمله و مقاومت به قلب نازی است .با این بازی شما می‌توانید به عنوان شخص اول قدرت‌های خاصی که در اختیارتان قرار می‌گیرد را به کار ببرید و از آن لذت ببرید. به همین خاطر این بازی جزو بهترین بازی‌های ps۴  معرفی می شود.

بهترین بازی‌های ps۴ کدومه

Doom

اگر تصور می‌کنید که بازی ولفشتاین ۲ بازی مناسبی برای شما نیست. و فکر می‌کنید که تا حدودی سخت است . بازی دوم را به شما پیشنهاد می‌کنیم که در سال ۲۰۱۶ در سبک تیراندازی شخص اول منتشر شد . در این بازی احساس قدرتی عجیب و غریب به شما القا می‌شود.
و باید روی کره مریخ بگردید و شیطان را بکشید . شاید داستان بازی عجیب باشد .ولی این بازی یکی از بهترین بازی‌های ps۴  و بهترین ویدیو گیم‌های تاریخ می‌باشد.

معرفی کردن بهترین بازی‌های ps۴ 

بیشتر بخوانید:»» بهترین بازی های PS4

Dishonored

بازی دیش اونورت جزو بهترین بازی‌های مخفی کاری در سال‌های اخیر است . سبک این بازی مخفی‌کاری است و در سال ۲۰۱۶ منتشر شده است . در ورژن دوم این بازی از نظر طراحی مراحل و همچنین آزادی عمل بازیکنان بسیار حرفه ای تر از ورژن قبلی می‌باشد .

وی به دخترش و ملکه کمک می‌کند تا بر تخت پادشاهی بنشیند که ناگهان سر و کله تهدیدی به وجود می‌آید.
و شما را مجبور می‌کند بین امیلی و کرو یکی را انتخاب کنید.این بازی از نظر آزادی عمل کاربر جزو بهترین بازی‌های ps۴  است.

بهترین بازی‌های ps۴ کدام یک است

Rise of the Rider 

این بازی نیز جزو بازی‌های اکشن ماجراجویی می‌باشد و در سال ۲۰۱۶ منتشر شد . در این بازی لارا کرافت ماجراهای خودش را در نسخه ریبوت یا توم ریدر ۲۰۱۳ ادامه می‌دهد . و راهی سیبری می‌شود. مزیت این بازی دسترسی داشتن به کلیه محتواهای دانلودی بازی است که بسیار با ارزش است .

اگر به بازی‌هایی مثل آنچارتد علاقمندید این بازی رایز آف ریدر جزو بهترین بازی‌های ps۴  است.

معرفی بهترین بازی‌ ps۴ 

Fallout

تا اینجا در مورد بازی نقش آفرینی چیزی نگفتیم اما در اینجا می‌خواهیم یکی از بهترین بازی‌های ps۴  یا بهترین بازی‌های پلی استیشن ۴ را در سبک نقش آفرینی معرفی نماییم . که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد بازی جز بهترین بازی‌های نقش آفرینی سال‌های اخیر است .

در این بازی بعد از اینکه خود را از یک فاجعه اتمی نجات می‌دهید باید پسرتان را نیز پیدا کنید. که در این راه تهدیدهای زیادی شهرر بوستون را در معرض خطر قرار می‌دهد که باید با آنها سر و کله بزنید.

بهترین بازی‌های ps۴ و آموزش نصب پی اس فور

Titanfall  2

تایتان فال ۲ جزو یکی از بهترین بازی‌های ps۴  و از بازی‌های بسیار عالی در سبک تیراندازی شخص اول است . و در سال ۲۰۱۶ منتشر شد . و با وجود رقبای قوی مانند کالاف دیوتی موجب شد که کمتر دیده شود اما همچنان پس از سال‌ها بازی محبوبی است و همچنان می‌درخشد .

این بازی جزو بازی‌های خیلی خوب چند کاربره می‌باشد و یکی از دلایل محبوب موندن همچنان آن همین است.

بهترین بازی‌های پی اس فور

Days Gone

در صورتی که شما بازی لست آف اس را بازی کرده باشید، این بازی دیز گان برای ps۴ خیلی شما را غافلگیر نمی‌کند .سبک این بازی اکشن و ماجراجویی است . و در سال ۲۰۱۹ منتشر شده  است . که شخصیت اصلی آن موتور سوار و یا بایکر در دنیایی بعد از آخرالزمان است.

این بازی هم داستان عاشقانه دارد و هم داستانی از دنیای آلوده شده به یک ویروسی است که بازماندگانش باید زنده از آن بیرون بیایند. این بازی نیز به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ps۴  معرفی می شود.

 

بهترین بازی‌های کنسول 4

بازی The song of life

این بازی در سال ۲۰۱۶ و در سبک ماجراجویی اکشن به بازار عرضه شد .جزو بهترین بازی‌های ps۴ دنیا می‌باشد. این بازی در سبک خود یکی از بهترین‌ها است . و جذابیت خاصی  دارد. بازی  سانگ آف لایف رویه ای از زندگی خاص و شگفت انگیز در ژاپن مدرن را نشان می‌دهد .

برای فردی که تا به حال هیچ کدام از نسخه‌های این بازی را بازی نکرده باشد ، باز هم ارزش تست کردن را دارد .موضوع بازی دراماتیک و صمیمانه می‌باشد و شخصیت‌های مهربان بازی که هر کدام به سبک خود زندگی می‌کنند. داستان بسیار قشنگی را رقم می‌زنند.

بازی یاکوزا ۶ در بین بازی‌های ps۴ توانسته رتبه اول را به دست آورد. که البته نمی‌توان گفت بهترین بازی است . زیرا که بازی‌های دیگری هم در لیست بهترین‌ها قرار دارند. اما این بازی با ویژگی‌های خاص خود و طراحی ویژه توانسته گیمرهای زیادی را جذب خود کند .

فضای این بازی در دنیای بزرگ و لذت بخش و جذاب می‌باشد. همچنین پایان بازی‌ها بسیار رضایت بخش است. و همین عوامل این بازی را جزو یکی از بهترین بازی‌های ps۴  قرار می دهد.

 

بهترین بازی‌های ps۴ که باید حتما بازی کنید

بازی God of War

بازی جدید گاد آف وار در سبک اکشن ماجراجویی در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد. این بازی شبیه ورژن‌های قدیمی آن است و یک بازی اکشن حماسی خارق‌العاده می‌باشد. که در این ورژن بسیار هیجان انگیزتر و بهتر شده است. نکته قابل توجه این است که مسیر داستانی این بازی نیز بسیار زیباتر و جذاب‌تر از قبلی شده است .

در نسخه جدید این بازی ویژگی‌های جدیدی اضافه شده که برای بهتر کردن  این بازی می‌باشد. و تمام موردهایی که از نسخه قبلی در آن می‌باشد برای بازی مفید است . شخصیت کریتوس در این ورژن دیگر مرد بسیار عصبی و حیوان صفت نیست . این ورژن خدای جنگ هم یک بازی اکشن کلاسیک نمی‌باشد.

قطعاً این بازی می‌تواند جزو یکی از بهترین بازی‌های بهترین بازی‌های ps۴  یا پلی استیشن ۴ معرفی شود. بدون شک در میان بازی‌های ps۴ بازی خدای جنگ گزینه بسیار مناسبی است که می‌تواند یک گیمر را روزهای زیادی سرگرم نماید.

 

بهترین بازی‌های ps۴ و معرفی آن ها

بازی Monster Hunter: World

یکی دیگر از بهترین بازی‌های ps۴  بازی مانستر هانتر می باشد. با معرفی این بازی معلوم بود که شرکت کپکام مشغول ساخته یک اثری بیشتر از بازی مانستر است. این بازی در سال ۲۰۱۸ در سبک اکشن نقش آفرینی وارد بازار شد. با توجه به اینکه این کمپانی در این زمینه موفق شده بود، این بازی احتمالاً بهترین نسخه در این گزینه و یکی از بهترین بازی‌های ps۴ محسوب می‌شود.

پیشرفت‌هایی که در این بازی وجود دارد فقط به عمق بازی محدود نمی‌شود . بلکه هماهنگی میان سیستم‌های مبارزات که قبل‌تر برای گیمرهای تازه وارد قابل درک نبود ، موجب می‌شود که این نسخه گامی بزرگ و رو به جلو بردارد.

 

معرفی و توضیح بهترین بازی‌های ps۴ 

بازی Celeste

این بازی در سال ۲۰۱۸ در سبک سکو بازی منتشر شد . به عنوان بازی که داستان متقاعد کننده با طراحی هیجان انگیز و خلاقانه دارد شناخته می‌شود. طراحی بازی طوریست که پس از پایان آن احساس می‌کنید واقعاً در آن ماجراجویی شرکت کرده‌اید.  و به جای شخصیت اصلی مدولین بازی را پیش برده‌اید.

شکست هایی که مدولین می‌خورد برای شما واقعاً دردناک خواهد بود . و پیروزی‌هایش شما را هیجان زده خواهد کرد . داستان این بازی خیلی دقیق و با جزئیات بیان شده و خیلی زیبا به تصویر کشیده شده است. به طور کلی این بازی می‌تواند جز یکی از شاهکارها و پرطرفدارترین بازی‌های ps۴ در دنیا مطرح شود.

بطور کلی بازی‌هایی که به صورت آفلاین و آنلاین می‌باشند . طرفداران ویژه خودشان را دارند . که اگر شما به دنبال بهترین بازی‌های ps۴  آفلاین باشید . خوب است بدانید که این بازی می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

 

آموزش بهترین بازی‌های ps۴ 

بازی The last of Us Remastered

بازی ” آخرین ما “ جزو بازی‌های بسیار پرطرفدار ps۴ در دنیا می‌باشد که در سال ۲۰۱۴ در سبک اکشن ماجراجویی به بازار آمد. در این بازی داستان مردی به نام جوئل است که تلاش می‌کند از دختری به نام الی در محیطی پسا آخرالزمان آمریکا مراقبت می‌کند. در این بازی منابع بسیار کمیابند .

به این معنی که برای اینکه مثلاً گلوله‌ای پیدا کنید باید همه جا حتی زباله رو بگردید . و حتی با نوار چسب و قیچی خودتان چاقو بسازید. تا بتوانید جلوی حمله افراد آلوده به قارچ را بگیرید . این بازی جزو بهترین بازی های کنسول 4 می باشد که صحنه‌های بسیار ترسناک همراه با بازی بی پروا و بی‌رحمانه  را با ظرافت خاصی در داستان بازی به کار گرفته  است.

آخرین ما ” جزو داستان‌های بسیار جذاب در چند سال اخیر است . و از بازی‌هایی است که حتماً باید آن را تجربه کنید که در سال ۲۰۱۳ برای کنسول ۳ و ۲۰۱۴ برای کنسول ۴ منتشر شد.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم بهترین بازی‌های ps۴ و جذاب ترین بازی های کنسول 4 را بر اساس نمره متاکریتیک به شما معرفی کنیم . اما قابل ذکر است که با ورود بازی های جدید این رتبه در حال تغییر می باشد . و همچنین تعداد بازی های محبوب بسیار زیادند . و بسته به سلیقه و ذائقه شما ممکن است یک بازی با نمره کمتر از این ها برای شما جذاب تر باشد. اما در این جا تلاش شد محبوب ترین بازی ها را در هر سبک بازی معرفی نماییم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *