فروشگاه دیجیتال

معرفی بهترین بازی های رایگان ps5

بهترین بازی های رایگان ps5

 بهترین بازی های رایگان ps5 بازی هایی هستند که یا از اول به صورت رایگان عرضه شده‌اند و یا اینکه بعدها از حالت پولی به حالت رایگان درآمده‌اند. اینکه بازی‌های رایگان خوب هستند یا نه بستگی به سلیقه فرد دارد. گاهی یک بازی رایگان آنقدر مهیج است که ساعت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند. در هنگام نصب بازی ps5 در قم همچون سایر شهرها در ایران یک سری بازی‌های رایگان (Free-to-play) پیشنهاد می‌شود. این بازی ها که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده‌ است کاربران را ساعت‌ها مشغول خود می‌کند. از این طریق کاربر پی اس فایو بدون اینکه هزینه‌ای پرداخت کند می‌تواند از تجربه یک بازی مهیج نهایت لذت را ببرد.

بازی های پلی استیشن 5 همچون سایر کنسول ها در دو دسته رایگان و پولی قرار دارد. تجربه بازی با هر دو نوع بازی رایگان و پولی می‌توان مهیج و سرگرم‌کننده باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین بازی های رایگان ps5 بپردازیم. این بازیها گرچه نام رایگان را به خود دارند اما گاهی برای دسترسی به یک سری از محتویات آن نیاز است مبلغی پرداخته شود. در ادامه با ما همراه باشید.

 

1. بازی Apex Legends

بازی Apex Legends که ایپکس لجندز تلفظ می‌شود یک بازی با کاراکترهای legends است. بازیکنان در هنگام بازی نقش کاراکترهای لجندز را دارند. این بازی که توسط استودیو Respawn عرضه شده است از ابتدا ساده‌تر بود. اما بعدها با افزودن بسته‌ها و نسخه‌های به روزشده، این بازی در میان رقبا پیشرفت زیادی کرد.

بازی apexlegends

 

2. بازی Fortnite

این بازی که رقیب اصلی بازی ایپکس لجندز است طرفداران زیادی دارد. به طوری که می‌توان گفت در میان رقبای خود به پرطرفدارترین بازی تبدیل شده است. فورتنایت که به جرأت می‌توان جزء بهترین بازی های رایگان پی اس فایو آن را معرفی کرد دارای سبک بتل رویال (Battle Royal) است. این بازی برای نابودی دشمنان نقشه‌های جذابی به بازیکنان پیشنهاد می‌کند. این بازی که مثل یک رویداد زنده برای بازیکنان است بعد از هر به روز رسانی محتویات و لوازم متنوعی به بازیکنان عرضه می‌کند.

بازی fortnite

 

3. بازی Astro’s Playroom

این بازی جزء بازی هایی است که بعد از نصب بازی پی اس فایو به عنوان یک دمو رایگان روی کنسول شما قابل مشاهده است. این بازی یک بازی سه بعدی درجه 1 است که مدت زمان آن کوتاه است. این بازی قدرت دوال سنس (ِDual Sense) را به طور فوق العاده به نمایش می‌گذارد. با تجربه فوق العاده این بازی  به جرأت می‌توان گفت جزء بهترین بازی های رایگان ps5 به شمار می‌آید.

astro'sPlayroom

4. بازی Genshin Impact

در این بازی بازیکنان به صورت گروهی و یا تک نفره با دشمنان خود به نبرد می‌پردازند. با تجربه مهارت های ویژه‌ای که این بازی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد در حین بازی می‌توان معماهای بازی را حل کرد. این بازی اکشن توسط سازندگان چینی برای کنسول پی اس فایو عرضه شده است. جنشین ایمپکت دارای صدها محتوای جذاب در سرزمین Teyvant برای کاربران است. این بازی برای انجام مأموریت‌ها آزادی عمل به بازیکنان می‌دهد. از این رو مورد تحسین کاربران قرار گرفته است و جزء بهترین‌ بازی های رایگان ps5 است.

genshinimpact

 

5. بازی Warframe

این بازی که توسط استودیو Digital Extremes طراحی شده است یک بازی رایگان آنلاین است. زمانی که warframe به بازار عرضه شد کسی از آن انتظار زیادی نداشت. از این رو به مرور زمان و در مدت ده سال المان‌ها و به روزرسانی‌هایی ارائه داد که ضعف‌های بازی را بهبود بخشید و به یک بازی سرگرم‌کننده و پرمخاطب تبدیل شد.

warframe

 

6. بازی Destiny2

Destiny جزء بازی‌هایی است که در ابتدا به صورت رایگان نبود اما بعدها به صورت رایگان عرضه شد. مسلماً زمانی که تبدیل به نسخه رایگان شد تعداد کاربران آن بسیار بالا رفت. همین امر باعث شد به یکی از بهترین بازی های رایگان ps5 تبدیل شود. بازیکنان در این بازی نقش نگهبانانی را بازی می‌کنند که بر علیه تاریکی به مبارزه می‌پردازند. این بازی که گرافیک فوق العاده‌ای دارد ساخت استودیو Bungie است. این استودیو هر ساله نسخه این بازی را به روزرسانی می‌کند و بسته‌های جدیدی به آن اضافه می‌کند.

destiny

 

7. بازی Call of Duty Warzone 2.0

شرکت Activision عرضه کننده بازی warzone است. این شرکت با انتشار نسخه چند نفره بازی دسترسی بازیکنان را به انجام بازی چند نفره call of duty گسترش داد. با به روزرسانی‌های این بازی در هر سری نقشه‌ها، اسلحه‌ها، کاراکترها و مأموریت‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شود. نسخه 2 بازی وارزون گرچه به صورت رایگان است اما به مراتب امکانات بهتری نسبت به بازی وارزون یک دارد.

callofdutywarzone

8. بازی Sims4

این بازی که از ابتدا به صورت پولی عرضه می‌شد از اواخر سال 2022  به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفت. البته ناگفته نماند که برای دریافت بسته‌های الحاقی و به روزرسانی‌های مجموعه باید مبلغی پرداخت کرد. این بازی جزء بازی‌های اعتیادآور برای بازیکنان است. بازیکنان در این بازی در نقش خدایانی ظاهر می‌شوند که با یکدیگر به مبارزه برمی‌خیزند.

simes4

9. بازی Rec room

در این بازی که امکان چت کردن و قرار گذاشتن وجود دارد می‌توانید اتاق‌هایی بسازید و در میلیون‌ها اتاقی که توسط سایر بازیکنان ساخته شده است به کاوش بپردازید. این بازی یک برنامه اجتماعی است که با آن لحظات خوشی را با دوستان و آشنایان می‌توانید تجربه کنید.

recroom

10. بازی Path of Exile

Path of Exile یک بازی اکشن آنلاین است که گزینه‌های زیادی را برای سفارشی‌سازی به کاربران ارائه می‌دهد. این بازی که جزء بهترین بازی‌ های رایگان ps5 به شمار می‌آید در یک دنیای تاریک فانتزی اتفاق می‌افتد.

pathofexile

11. بازی Rocket League

یک بازی جالب و هیجانی برای کاربران تازه کار پلی استیشن است. فکر کنید در این بازی با ماشین‌های کوچک و جنگی مسابقه فوتبال انجام می‌دهید. این بازی فوتبال منحصر به فرد می‌توان ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم نگه دارد. Rocket league همچون بعضی بازی های رایگان در ابتدا پولی بود و بعدها به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار گرفت.

rocketlegue

12. بازی World of Tanks

در این بازی بازیکنان کنترل یک سری تانک را برعهده دارند. آنها مأموریت دارند تا تانک‌های دشمن را نابود کنند.

worldoftanks

13. بازی Fall Guys

فال گایز یک بازی رنگارنگ ، دوستانه و بسیار جذاب است که به عنوان یکی از پرطرفدارترین و بهترین بازی های رایگان ps5 شناخته شده است. در این بازی بازیکنان به مسابقه با یکدیگر می‌پردازند. در این مسابقات یا از بازی حذف می‌شوند و یا به مراحل بالاتر صعود پیدا می‌کنند.

fallguys

 

14. بازی War Thunder

این بازی که توسط شرکت Gaijin Entertainment عرضه شده است یک بازی رایگان چند نفره است. در این بازی جنگی بازیکنان می‌توانند به صورت آنلاین با وسایل جنگی که در جنگ‌های جهانی اول، دوم، جنگ ویتنام و جنگ سرد بود به مبارزه با دشمنان خود بپردازند. این بازی برای کسانی که طرفدار بازیهای مهیج و جنگی هستند جزء بهترین بازی‌های رایگان ps5‌ به حساب می‌آید.

warthunder

 

اینها لیست بازی‌های رایگان پی اس فایو بودند که به معرفی جزئی هر کدام پرداختیم. شما تجربه بازی با کدامیک از این بازی‌ها را دارید؟ کدام بازی به نظر شما هیجان انگیزتر است؟ تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *