فروشگاه دیجیتال

نصب بازی PS4 بدون اینترنت درمنزل

بهترین بازی‌های ps۴ چیست

نصب بازی PS4 بدون اینترنت از موضوعات پر سرچ علاقمندان به پی اس فور می باشد. همانطور که میدانید ،چالش بعدی پس از خرید دستگاه کنسول 4 ، نصب بازی پی اس فور است . از آنجایی که این بازی ها به دلیل گرافیک بالا سنگین بوده و دانلود آن ها ممکن است زمان زیادی طول کشیده و کلافه کننده باشد .بنابر این پیشنهاد ما نصب بازی بصورت آفلاین است.

یعنی با دریافت بازی از یک فروشگاه معتبر ،با استفاده از فلش یا هارد ، می توان به آسانی سایر مراحل نصب بازی را طبق آنچه در این مقاله آمده دنبال نمود .و در عرض چند دقیقه بازی را نصب کرد.

نصب بازی PS4 بدون اینترنت در خانه

مهمترین مسئله‌ای که کاربر پس از خرید یک دستگاه کنسول با آن مواجه می‌شود نصب بازی روی آن است. به دلیل اینکه بازی‌های کنسول متنوع اند، کاربر تمایل دارد تعداد زیادی از بازی‌های را انجام دهد. از طرفی به دلیل گران بودن قیمت دیسک‌ها و نسخه‌های اورجینال بازی‌ها ، معمولاً به دنبال راه‌های ساده‌تر برای دانلود و نصب آنها می‌باشند.
نصب کردن بازی‌های هک شده ps۴ برای خیلی از کاربران مشکل ساز است و ممکن است مشکلاتی مانند قفل شدن یا بن شدن برایشان به وجود آورد . برای اینکه افراد با این مشکل مواجه نشوند راه حلی در اینجا ارائه خواهیم داد. و آن هم نصب بازی PS4 بدون اینترنت می‌باشد.

نصب بازی PS4 بدون اینترنت

برای نصب کردن بازی بدون نیاز به اینترنت باید مراحلی را انجام دهید که در آغاز کار نیاز به اینترنت ندارید. و تنها با یک فلش یا هارد fat32  می توان بازی های مورد نظرتان را از فروشگاه معتبری پون پیکسل تهیه نمایید. پس از انتقال بازی به کنسول 4 ، با اتصال به وای فای خیلی سریع می توانید بازی را نصب نمایید.

چه بازی‌هایی را می توان آفلاین نصب کرد؟

همان طور که ذکر کردیم بازی‌های کنسول بسیار متنوع اند . و در موضوعات بسیار متفاوتی متناسب با سلیقه گیمرها عرضه می‌شوند . با توجه به حجم زیاد بازی‌ها ، خرید نسخه‌های اورجینال آنها نیاز به پرداخت وجه زیادی دارد. همچنین دانلود آنها به خاطر حجم بالایی که دارند و سرعت پایین اینترنت بسیار دشوار است.

بنابراین گیمرها معمولاً به دنبال راه‌هایی هستند که بتوانند در زمان کمتر این بازی‌ها را تهیه و دانلود نمایند . و بعد وارد کنسول کرده و اقدام به نصب بازی PS4 بدون اینترنت کنند. در حال حاضر تعداد این بازی‌های کپی و هکی بسیار زیادند که گیمرها به راحتی می‌توانند این بازی ها را از جای معتبر تهیه کرده و نصب نمایند.

تهیه این بازی‌ها و دانلود نمودن آنها ، هم وقت کمتری از کاربر می‌برد .و هم از نظر مصرف اینترنت حجم کمتری را صرف می‌کند. هم اکنون می‌توانید با تماس با پشتیبانان سایت پیکسل به تهیه بازی‌ها و یا دانلود آنها با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام نمایید. اما چگونه این بازی‌ها را به کنسول انتقال دهیم و آن را نصب کنیم؟

 

دسته ps5

»»بیشتر بخوانید:نصب بازی PS4 در قم

انتقال بازی PS4 به کنسول و نصب آن

در ادامه مقاله نصب بازی PS4 بدون اینترنت باید این نکته را ذکر کرد که نصب بازی در دو حالت امکان پذیر است.شما می توانیدهم بازی‌های اورجینال و هم بازی‌های کپی خور را روی کنسول خود نصب کنید. و تا هر زمانی که می‌خواهید با آنها بازی کنید. برای نصب نمودن بازی‌های کپی خور باید کنسول خود را کپی خور کنید.

زیرا داده‌های مربوط به بازی‌های کپی خور با نسخه اوریجینال کنسول متفاوت است. پس ابتدا اگر مهارت کافی دارید خودتان و اگر مهارت کافی در این زمینه ندارید با کمک کارشناسان تیم پیکسل دستگاه خود را کپی خور کنید. از این به بعد به راحتی می‌توانید بازی‌های کپی خوررا روی سیستم خود نصب کرده و از آنها لذت ببرید.

مراحل نصب بازی PS4 بدون اینترنت

برای آشنایی هرچه بیشتر شما با نصب بازی PS4 بدون اینترنت در زیر مراحل نصب به همراه تصاویر مربوطه گذاشته شده است. آموزش نصب در دو مرحله ارائه شده که مرحله اول مربوط به نصب بازی‌های اورجینال می‌باشد. و مرحله دوم مربوط به بازی‌های کپی خور است.
البته قابل ذکر است که مراحل نصب کردن بازی‌های کپی خور خیلی راحت‌تر و کمتر از بازی‌های اورجینال است. و برای نصب بازی‌های اورجینال نیاز به نصب برنامه Psx download helper دارید. که این برنامه بسیار به شما کمک می‌کند و سرعت شما را نیز بالا می‌برد. زبان این برنامه چینی می‌باشد که در اولین مرحله باید آن را تبدیل به انگلیسی کنید.

»»بیشتر بخوانید: راهنمای تصویری نصب برنامه Psx download helper

نصب بازی‌های اورجینال ps۴ بدون اینترنت|نصب بازی های اوریجینال

برای نصب بازی اورجینال ps۴ به ترتیب زیر مراحل را انجام دهید:

  • ابتدا نرم‌افزار Psx download helper دانلود کرده و آن را نصب کنید.
  • برنامه را اجرا نمایید.
  • در این مرحله کادری نمایان می‌شود که در قسمت Adress عدد مخصوص آن را وارد کنید. همچنین در قسمت port عدد ۸۰۸۰ را بزنید.
  • دستگاه پلی استیشن خود را روشن کنید و به قسمت store وارد شوید.
  • بازی خریداری شده را انتخاب کرده و روی دانلود کلیک کنید.
  • صبر کنید تا فایل بازی حدود ۱۰ الی ۲۰ مگابایت دانلود شود. در این مرحله اینترنت خود را قطع کنید.
  • وارد قسمت setting شوید و گزینه Netwofk را انتخاب کنید و سپس set up internet connection را باز نمایید.نصب بازی PS4 بدون اینترنت
    نصب بازی PS4 بدون استفاده از اینترنت
    روش های نصب بازی PS4 بدون اینترنت
  • در ادامهنصب بازی PS4 بدون اینترنت ، از بین گزینه‌های ظاهر شده wifi و Lan روی اولی کلیک کنید.نصب بازی پی اس فور بدون اینترنت
  • در ادامه تنظیمات روی custom کلیک کرده و به قسمت proxy setting بروید.نصب بازی PS4 بدون اینترنت
  • دو عدد کادر به شما نشان داده می‌شود که باید آنها را پر کنید. برای پر کردن port و IP اعدادی رو بنویسید که قبلاً در PSX وارد کرده بودید.

بیشتر بخوانید: دفترچه راهنمای فارسی ps4

نصب بازی PS4 هکی

  • در ادامه روی Next بزنید. به هیچ عنوان گزینه connection Test را انتخاب نکنید.
  • دوباره برنامه PSX را اجرا کنید.
  • پس از آن در پلی استیشن خود روی گزینه Connection Test کلیک کنید.
  • در این قسمت کلیه بخش‌ها بایدSuccessful باشد و تنها یک یا دو Not type باشد.
  • پس از تمام شدن دانلود همه قسمت‌ها را در یک پوشه بگذارید.
  • در قسمتی که مربوط به تنظیماتPSX می‌باشد روی گزینه Auto find Replace file کلیک کنید و پوشه مربوط به فایل بازی را انتخاب نمایید.
  • روی گزینهApply کلیک کنید و به صفحه اول برنامه برگردید.
  • در مرحله بعد در پلی استیشن خود روی دانلود کلیک کنید تا فایل‌ها انتقال یابند.
  • با طی مراحل بدون هیچ مشکلی موفق به نصب بازی اورجینال ps۴ خواهید کرد و از بازی به آن لذت خواهید برد.

»»بیشتر بخوانید: انواع پی اس فور

نصب بازی ps۴ بدون اینترنت| نصب بازی های هکی و کپی خور

در مرحله دوم نصب بازی PS4 بدون اینترنت، به آموزش نصب بازی های هکی و کپی خور  می پردازیم. این روش این امکان را به افراد می‌دهد تا بتوانند خیلی از بازی‌های کنسول را تجربه کنند. نصب بازی‌های کپی خور بسیار آسان‌تر از نصب بازی‌های نسخه اورجینال است. که در ادامه مراحل آن را ذکر خواهیم کرد.

  1. در اولین مرحله بازی مورد نظر خود را باید دانلود کنید. و آن را از حالت فشرده خارج نمایید معمولا فرمت بازی‌های دانلود شده PKG می‌باشد.
  2. فایل بازی را به فرمتexFAT تغییر دهید. سپس به هارد خود انتقال دهید.روش های نصب بازی پی اس فور بدون استفاده از اینترنت
  3. هارد خود را به دستگاه کنسول وصل کنید و پس از آن به قسمت Setting و Debug Setting بروید.
  4. در مرحله بعد به قسمت Game وارد شده و روی گزینه Package Installer کلیک کنید. در اینجا کادری باز می‌شود که
  5. فایل‌های قابل نصب شدن روی هارد شما برایتان نشان داده می‌شوند. در این قسمت شما می‌توانید بازی را نصب نمایید.
  6. پس از اینکه بازی نصب شد به منوی اصلی خود برگشته و بازی را اجرا کنید.

»»بیشتر بخوانید: بهترین بازی‌های ps۴

سخن آخر

در این مقاله تلاش کردیم دو تا از روش‌های آسان و تجربه شده برای نصب بازی PS4 بدون اینترنت را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ارائه دهیم. این دو روش جزو بهترین و پرطرفدارترین روش‌ها برای نصب بازی می‌باشد. و تنها نیاز به یک فلش یا هارد و دریافت بازی های مورد نظر شما از یک فروشگاه معتبر دارد.

سپس با داشتن بازی ها طی چند دقیقه به راحتی بازی مورد نظر خود را طبق مراحل ذکر شده در مقاله نصب می نمایید. هرگونه تجربه خود در این زمینه را با ما در میان بگذارید.

بازگشت به لیست

3 نظر در “نصب بازی PS4 بدون اینترنت درمنزل

  1. کتانه گفت:

    ممنون سپاس از شما دوست عزیز،بی نظیرید

  2. حسین گفت:

    چقدر کامل و خوب توضیح دادید، ممنون

  3. zahir گفت:

    aali bud

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *