بلاگ

خرید دیسک کارکرده gta v برای PS4

خرید دیسک کارکرده gta v  برای PS4 

خرید دیسک کارکرده gta v برای PS4 ،که یکی از بازی‌های مورد علاقه گیمرها می‌باشد بسیار پر تقاضا است.خرید دیسک بازی و نصب بازی پی اس فور همواره از دغدغه های افراد پس از خرید کنسول 4 می باشد.بازی جی تی ای در ژانر اکشن و ماجراجویی برای افراد بالاتر از ۱۸ سال طراحی شده است. این بازی برای اولین بار در ۱۳ سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی یعنی بیست و دوم شهریور سال ۹۸ به بازار عرضه شد.

توضیحات مربوط به خرید دیسک کارکرده gta v برای PS4

راک استار گیمز یک شرکت بازی‌سازی در شهر نیویورک ، برای اولین بار بازی GTA V را در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه کرد . و با این رونمایی توانمندی خود را در ساختن بازی‌های ویدیویی به رخ همگان کشید. و حتی در سال‌های آتی نیز با وجود اینکه بازی‌های جهان باز منتشر شده بود مانندMadMax, Whats Dogs 2, just cause 3 که رقبای سرسختی برای جی تی ای وی بودند .

اما با این وجود از محبوبیت GTA V کم نشد و همگان مشاهده کردند که این بازی هم پیش از ارائه آن و هم پس از آن بسیار پر سر و صدا بود. این بازی در سال ۲۰۱۳ برای ps۴ به بازار عرضه شد و پس از آن در سال ۲۰۱۵ برای کامپیوتر ارائه گردید. نکته جالب توجه این است که این بازی به عنوان یکی از سودآورترین بازی در طول تاریخ بشریت در گینس رکورد زد.

اگر بنا دارید اقدام به خرید دیسک کارکرده gta v برای PS4 بنمایید ادامه این مقاله را حتما بخوانید.

بیشتر بخوانید: نصب بازی PS4 در قم 

خرید دیسک کارکرده gta v برای PS4| بازی جی تی اس

بازی gta v شامل ۶۹ مرحله اصلی و ۶۰ مرحله فرعی می‌باشد و در آن سه شخصیت اصلی وجود دارد .که هر یک خصوصیات و ویژگی‌هایی دارند که با هم فرق دارد . و برای هر شخصیت مرحله‌های جالب و جذابی در نظر گرفته شده است .کاربر می‌تواند در زمانی که مشغول بازی است این شخصیت‌ها را تغییر دهد .

البته در بعضی از مرحله‌ها می‌توان از سه شخصیت همزمان برای دزدی یا سرقت یا جنگ استفاده کرد. راک استار گیم در بازی GTA V برای اینکه فضای جذاب‌تر و بهتری را به گیمر انتقال دهد . شرایطی به وجود آورده که در آن بازیکن بتواند بازی را به صورت شخص اول یا شخص سوم ادامه دهد و انتخاب با خودش است.

خرید دیسک کارکرده gta v  برای PS4 

یکی از علت‌هایی که بازی جی تی ای وی جزو بهترین بازی‌های جهان شده است .و یک سر و گردن از رقبا بالاتر است، موتور بازی‌سازی قوی است که مختص بازی‌های این شرکت می‌باشد . این شرکت هم برای بازی‌های ps۴ و هم برای PC از این موتور بازی استفاده می‌کند.برای اینکه زمان خرید دیسک کارکرده gta v برای PS4 ، دیسک خراب نصیبتان نشود در ادامه مقاله باما همراه باشید.

خرید دیسک کارکرده gta v برای PS4|افکت های خاص بازی جی تی ای

بازی جی تی ای وی با شهرت خود دیگر نیازی به تعریف ندارد. چرا که دارای جزئیاتی است که نسبت به نسخه‌های قبلی بسیار پیشرفت کرده است. در اصل این جزئیات بازی GTA v است که آن را از رقبای قدرتمند خود برتری داده است. مثلاً اگر شما انتخاب کنید که در بازی ورزش انجام دهید ، شخصیت انتخابی شما عرق می‌کند .و حتی روی لباسش هم مشخص می‌شود .

یا اگر باران ببارد فضاها و چاله‌هایی که در خیابان وجود دارد کم کم پر از آب می‌شود .یا اگر در بازی محکم ترمز بگیرید و یا به جسم سنگین مانند برخورد کنید .مانند دنیای واقعی فرد از شیشه جلو به بیرون پرتاب می‌شود .و بر اساس شدت ضرب ممکن است آسیب ببیند و یا بمیرد .

و یا اگر شما در بازی موهای ریش‌های خود را از ته بزنید ،بعد از مدتی می‌بینید که کم کم آنها دارند در می‌آیند.

بیشتر بخوانید: بررسی پلی استیشن ۴ اسلیم

قیمت دیسک کارکرده gta v  برای PS4 

سایر جزئیات محبوب بازی جی تی ای وی

گاهی علاقه مندان به این بازی محبوب به دلیل قیمت بالا اقدام به خرید دیسک کارکرده gta v برای PS4 می نمایند. که البته مشکلی ندارد اما لازم است دقت کنند دیسک غلابی نخرند. افکت هایی که در بازی جی تی ای وی گذاشته شده است ،بسیار جالب است .مخصوصاً افکت‌هایی که روی نور خورشید ، منفجر شدن یک موقعیت ،حرکت آب دریا روی ساحل به صورت روان بسیار زیبا بوده و گیمر تصور می‌کند در آن فضای سه بعدی وجود دارد.

خرید دیسک کارکرده gta v برای PS4|جزئیات عجیب بازی gta v

در این بازی جذاب در برخی مرحله‌ها سرقت‌های بزرگی که انجام می‌گیرد .بر اساس واقعیت  و اتفاقات گذشته‌ای که در این رابطه رخ داده طراحی شده است. این بازی در شهری به نام لوز سانتوس انجام می‌گیرد. و در اصل همان لس آنجلس در کالیفرنیا می‌باشد .

در شهر لوسانتوس که در بازی جی تی ای مشاهده می‌کنید که موقعیت‌ها و فضاهایی که در لس آنجلس دیده می‌شود با جزئیات دقیق مشخص است. شرکت استار گیمز در طراحی چگونگی رانندگی و ماشین سواری در این بازی از بازی‌های مسابقه رالی الگو گرفته است تا گیمرها از اتومبیلرانی نیز تجربه ای لذت بخش داشته باشند.

بازی gta v  برای PS4 

به علاوه صدای ماشین‌هایی که در این بازی وجود دارد از صدای واقعی ماشین‌ها الگو گرفته است .و همچنین صداگذاری ماشین‌ها بسیار شبیه صدای واقعی آنهاست. در کل باید گفت یکی از ویژگی‌های اصلی بازی جی تی ای وی رعایت و قرار دادن جزئیات بسیار زیاد در بازی است .که گیمر را در فضایی شبیه واقعیت قرار می‌دهد .به طوری که ایراد گرفتن از این بازی را دشوار می‌کند.

بیشتر بخوانید: نیو گیم پلاس گاد اف وار رگناروک

داستان بازی جی تی ای وی

اگر شما قصد دارید اقدام به خرید دیسک کارکرده gta v برای PS4 یا حتی نسخه نو آن ، نمایید. با توجه به اینکه قیمت دیسک‌ها معمولاً بالاست.و بیشتر از ۲۵۰ هزار تومان است .این سوال پیش می‌آید که از کجا می‌توانم مطمئن شویم دیسکی که خرید می کنم ، اصل باشد ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت برای خرید دیسک کارکرده gta v برای PS4  یا نسخه نو آن می‌توانید از سایت‌ها و اینستاگرام هم استفاده کنید .فقط دقت کنید از فروشگاه معتبری خرید نمایید . و اگر بنا دارید بازی ps۴ کارکرده و یا نو از دیوار یا شخصی که نمی‌شناسید بخرید. باید مراقب باشید که بازی او قلابی نباشد و مطمئن باشید که اصل است.

راه های تشخیص دیسک بازی اصل از کپی در زمان خرید دیسک کارکرده gta v برای PS4

برای اینکه مطمئن شوید زمان خرید دیسک کارکرده gta v برای PS4 یا نسخه نو آن ، دیسک بازی پلی استیشن ۴ شما اصلی است نکات زیر را در نظر بگیرید:

خرید دیسک کارکرده gta v 

  • روی قاب سی دی و لیبل سی دی  عکس بازی که چاپ شده است باید یکسان باشد. یعنی در صورتی که شما یک بازی مثل PES ۲۰۲۱ می‌خرید .و عکس قاب روی آن و لیبلی که روی آن چاپ شده با هم یکی نباشد .یا مرتبط به آن نباشد، معلوم است این بازی قلابی است.
  • در قسمت براق دیسک بازی‌های ps۴ و در قسمت حلقه وسطی آن باید لوگوی پلی استیشن و نوشته ps۴ دیده شود.
  • لازم است حتماً به کیفیت لیبلی که روی دیسک چاپ شده توجه کنید .در بازی‌های قلابی معمولاً این نوشته بسیار بی‌کیفیت است.

بیشتر بخوانید: چگونه وارد تنظیمات ps4 شویم

هنگام خرید دیسک کارکرده gta v برای PS4 یا نسخه نو  ، حتی اگر بنا دارید یک بازی پلمپ شده بخرید نیز ممکن است. با خرید از فروشگاه نامعتبر دچار مشکل شوید. پس قبل از خرید لازم است به دو نکته توجه داشته باشید.که در ادامه شرح می دهیم.

دیسک کارکرده gta v  برای PS4 

آیا امکان خراب شدن دیسک ps۴ وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت: آری . ممکن است زمان خرید دیسک کارکرده gta v برای PS4 یا نسخه نو آن ، دیسک ps۴ خراب شود که بیشترین خرابی به خاطر:

  • خرابی دیسک ناشی از گرما و حرارت زیاد
  • خرابی دیسک ناشی از خش هایی که روی آن به وجود آمده
  • و خرابی حاصل از پریدگی و یا محو شدن قسمتی از لیبل روی دیسک

خرید دیسک کارکرده gta v برای PS4|تفاوت بازیPS4 کپی با نسخه اورجینال

قبل از ورود ps۴ به بازار در سری‌های ps3 و ps۲ یکی از مهم‌ترین مشکلات پلی استیشن کپی و شکستن قفل  بازی‌ها بود. که هکرها این کار را انجام می‌دادند . اما با آمدن ps۴ به بازار سونی این مشکل را برطرف کرد. و تا به حال در هیچ کجا کسی موفق نشده بازی‌های ps۴ و ps۴ را خریداری نمایید.

پس اگر قصد خرید دیسک کارکرده gta v برای PS4 را دارید تنها کافی است کمی دقت کنید که از فرد مطمئنی خرید می کنید و مراقب باشید دیسک خراب یا قلابی نصیبتان نشود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *