بلاگ

ویژگی های جدید نیو گیم پلاس گاد اف وار رگناروک [قسمت 1]

نیو گیم پلاس گاد اف وار رگناروک

نیو گیم پلاس گاد اف وار رگناروک از موضوعات مورد علاقه دوستداران بازی God Of War می باشد. پس از نصب بازی پی اس فور گاد آف وار و اتمام مراحل قبلی ، طرفداران این بازی معمولا تمایل دارند با حالت New Game Plus آن هم بازی کنند. تا قابلیت های جدید افزوده شده را امتحان نمایند.

استدیو سازنده نیو گیم پلاس گاد اف وار رگناروک

تغییر همیشه خوب است. هرچند بعضی از افراد با آن همسو نیستند و جبهه می‌گیرند. بازی‌های ویدیویی هر یک استودیوهایی دارند که بازی در آن ساخته می‌شود و گاهی تغییراتی در آن ها داده می شود. اما قبل از اینکه هر استودیو اقدام به تغییر بازی نماید باید تمام جنبه‌های مختلف آن را بررسی کند.

تا وقتی بازی را با تغییرات جدید وارد بازار می‌کند، مورد استقبال قرار بگیرد. و در واقع تغییراتش مثبت باشد. یکی از این استودیوها استودیو سونی سانتا مونیکا می‌باشد که بازی نیو گیم پلاس گاد اف وار رگناروک را ساخته است. و در جذب مخاطبین بسیار موفق بوده است. این استدیو پس از مدتی اقدام به تغییراتی روی آن داده است.

و برای اینکه تغییراتش موثر باشد با تحقیقات و توسعه در این زمینه اقدام به تغییراتی در ورژن قبلی این بازی نمود. و بازی جدید را با تغییراتی در شخصیت اصلی بازی یعنی کریتوس به بازار عرضه کرد و به خوبی درخشید. در این تغییر کریتوس که فردی عصبی و بد اخلاق بود این بار پدری مهربان و دلسوز شد. و شخصیتی کامل‌تر و پخته‌تر نسبت به قبل دارد.

این بازی برای ps۴ و ps۵ توسعه داده شده است. و نسبت به سایر بازی‌های کنسول این بازی تروفی‌های کمتری دارد.

نیو گیم پلاس گاد اف وار رگناروک

آیاسونی در بازی God Of War با کریتوس خداحافظی میکند؟

پس از انتشار بازی گاد آف وار در سال ۲۰۱۳ همه تصور می‌کردند که سونی قرار است در نسخه‌های بعدی مثل نیو گیم پلاس گاد اف وار رگناروک با کریتوس خداحافظی کرده و آن را حذف کند. در ضمن شش نوع مرحله در این بازی وجود دارد که بیشتر موجودات افسانه‌ای و خدایان یونان باستان را به تصویر می‌کشد و داستانش تمام می‌شود.

اما در سال ۲۰۱۶ باز هم سونی نسخه جدیدی از بازی Gad Of War را برای ps۴ رونمایی کرد. در نسخه جدید باز هم کریتوس شخص اول بازی است و به نظر می‌رسد سونی قصد ندارد دست از سر کریتوس بردارد. و فقط کاراکتر شخصیتی او را تغییر می‌دهد. و پس از آن در سالهای اخیر نیز نیو گیم پلاس گاد اف وار رگناروک به بازار پر رقابت بازی های پی اس فور اضافه شد.

در مدت عرضه نیو گیم پلاس گاد اف وار رگناروک اطلاعات زیادی برای این بازی انتشار پیدا کرده است که به خصوصیات خاص این بازی در ادامه می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: نصب بازی PS4 در قم 

ویژگی های نیو گیم پلاس گاد اف وار رگناروک

بازی گاد آف وار راگرانور یکی از ورژن‌های بازی گاد آف وار بود که خیلی از گیمرها منتظر انتشارش بودند. چرا که بسیاری از آنها تمایل داشتند دوباره این بازی را با حالتNew Game Plus تجربه کنند. زمانی که این بازی به بازار عرضه شد امکان استفاده از این حالت برای بازیکنان میسر نشد.

اما در حال حاضر با پیشرفت‌هایی که انجام گرفته است زره‌های تازه تغییراتی در باس فیت‌ها و موضوعات دیگری به بازی افزوده شده که فرد می‌تواند از آنها بهره بگیرد. در حال حاضر حالت New Game + در شانزدهم فروردین ۱۴۰۲ به صورت رایگان به بازیGad Of War Ragnarok افزوده شده است.

ویژگی های نیو گیم پلاس گاد اف وار رگناروک

این حالت بعد از تمام شدن قسمت داستانی بازی در هر حالت از درجات سختی در دسترس فرد قرار می‌گیرد. بعد از اینکه گیمر آن را باز کرد می‌تواند یک بار دیگر بازی را با تمام تجهیزاتی که به دست آورده به پایان برساند. قسمت‌هایی مثل زره‌ها enhancement ها و weapon Attachmentهای جدیدی نیز به بازی افزوده می‌شود.

نحوه کار با New Game plus در بازی

نیو گیم پلاس در نیو گیم پلاس گاد اف وار رگناروک ، یک راه برای تجربه کردن مجدد بازی با تجهیزات کامل و پیشرفت‌های جدید می‌باشد. که گیمر در playthrough ابتدایی خود به دست آورده است. به علاوه ‌هایی نیز به بازی اضافه شده که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم. گاد اف وار را در حالت new game plus چطور شروع کنیـــــــــم؟

  • برای آغاز ابتدا باید بازی را روی درجه سختی مورد نظر خود به اتمام رسانده باشیم.
  • بعد از به اتمام رساندن آن یک حالت+NG را انتخاب می‌نماییم. باید دقت کنید فقط در حالتی که ماموریت The realms at war را تمام کرده باشید می‌توانیدنیو گیم پلاس گاد اف وار رگناروک را شروع کنید.
  • پس از آن از شما خواسته می‌شود کهslot را ذخیره سازی کنید و درجه سختی را به صورت دستی انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید: انواع پی اس فور

چه موضوعاتی به نیو گیم پلاس گاد اف وار رگناروک افزوده شده

به بازی God Of War Ragnarok مواردی اضافه شده است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

موارد کلی
  • در نیو گیم پلاس گاد اف وار رگناروک امکان بالا بردن سطح کریتوس یا لول آن به ۱۰ وجود دارد. برای اینکه به این سطح برسیم ابتدا باید زره و صلاح و ویپن اتچمنت یا سپر را به لول ۹ برسانید. و پس از آن در قسمت Dwarven shop به لول‌های بالاتر ارتقا دهید. باید توجه کنید که قبل از اینکه به سطح ۱۰ برسید باید سطوح ۹/۱ ۹/۲ و ۹/۳ را داشته باشید.آپدیت جدید گاد اف وار رگناروک
  • به علاوه توانایی ارتقا تجهیزات Atreus را ندارید. به همین خاطر مبارزاتی که با آن باید به پایان برسانید کمی برایتان چالش برانگیز می‌شود. لیست منابع تازه‌ای که برای ارتقا دادن تجهیزات لازم است از آنها استفاده کنید مانند primal flame, skap slag, celestial fossil, mountain root ها و غیره را فقط در نیو گیم پلاس می‌توانید پیدا کنید.
  • تقریباً تمام منابع لوت و جمع نمودن منابع جایزه‌های با ارزشی را به شما ارائه می‌دهند مثلاً loot plant ها در بخش vanaheims river delta بیش از ۲۰۰ bonded leather و یا dust of realms به شما هدیه می‌دهد.
  • زمانی که تجهیزات را به سطح ۹/1 ارتقا می‌دهید یک سکه طلایی به شما هدیه داده می‌شود. که از آن می‌توانید برای دسترسی به enhancement های جدید در دارون شاپ استفاده نمایید.
  • در حالت نیو گیم پلاس شما می‌توانید skil mode token خود را به وسیله XP ارتقا بدهید.
  • در این زمان شما می‌توانید منابعی که برای ارتقا اسلحه‌ها ضرورت را بفروشید و تعداد زیادی از آنها روغن می‌توانید در new game plus پیدا کنید. این به شما این امکان را می‌دهد که اسلحه‌های خود را به سطح ۹ برگردانید و یا بتوانید تعدادی hacksliver بگیرید.
  • skap slag ها در نیو گیم پلاس گاد اف وار رگناروک مثل gad of war سال ۲۰۱۸ به بازی افزوده شده است. که می‌توان این‌ها را در کافین‌هایی که پیشتر باز نموده‌اید، برخی از باس فایت‌ها و سایر محیط‌های بازی پیدا کنید.
  • Nornir chest هایی که پیش از این بازنموده‌اید اکنون شامل Yggdrasill می باشند که در core stat کریتوس بیشتر میشود.و فقط استثنایی که در این موضوع وجود دارد. Nornir chest در منطقه Crucible در موسپلهایم می‌باشد که یکprimal fire را در خود دارا می‌باشد.نیو گیم پلاس god of war ragnarok
  • میزان هکر اسلیپ‌هایی که درchest ها و سایر مناطق ممکن است پیدا کنید در ورژن نیو گیم پلاس بیشتر شده است و این موضوع در ساعت اولیه بازی بیشتر نمایان می‌شود.
  • درDwarven shop می‌توانید به منابع بیشتری دسترسی پیدا کنید به خصوص موضوعاتی که قبلاً مربوط به ساعت پایانی بازی بودند و این منابع برای ارتقا دادن تجهیزات شما به سطح ۹ بسیار مفید است.
  • Ratatask و Laborها در حالت نیو گیم پلاسplatinum tier هایی دارند که شامل جایزه‌هایی مثلSkap Slag می‌شود. البته دقت نمایید که پیش از آغازNG+ هم می‌توانید پلاتینیوم‌های آنها را به دست آورید . مثلاً پلاتینیوم تایر برای flawless نیاز بهparry نمودن ۲۰۰ عدد حمله دشمن دار که اگر آن را پیش از نیو گیم پلاس انجام داده و تمام کرده باشید جایزه‌ای در شروع بازی که برای آن در نظر گرفته شده به شما تعلق می‌گیرد.
  • Ormr یا مارمولک‌های لوت‌دار برای شما جوایز متنوع و با ارزشی را که skap slag دارند به ارمغان می‌آورد.
  • ضمناً آموزش‌های بازی که در منوی بازی بودند در حالتnew game plus وجود ندارند آموزش‌ها بیشتر به صورت پاپ آپ فعال است.

بیشتر بخوانید: بررسی پلی استیشن ۴ اسلیم

new game plus گاد اف وار رگناروک

  • پس در قسمت Geraphics and Camera می توانید آن را پیدا کنید و فعالش نمایید.

بیشتر بخوانید: دفترچه راهنمای فارسی ps4

و در آخر

در این بخش سعی کردیم ویژگی ها و نحوه کار کر بخش های جدید در نیو گیم پلاس گاد اف وار رگناروک را توضیح دهیم . در صورت که به این مطلب علاقه مند هستید ، ادامه این مقاله را می توانید در مقاله نیو گیم پلاس گاد اف وار رگناروک 2 بخوانید.

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *