بلاگ

4 روش حذف بازی پی اس فور ( سری و فوری)

روشهای حذف بازی پی اس فور

حذف بازی پی اس فور یکی از نیاز های هر گیمر برای اقدام به نصب بازی ps4 در قم یا هر منطقه دیگر و یا خالی کردن فضای حافظه کنسول خود می باشد . پلی استیشن ۴ یا کنسول‌های بازی ۴ یکی از محبوب‌ترین انواع کنسول‌ها در میان انواع بازی‌های ویدیویی می‌باشند. پلی استیشن‌ها توسط شرکت سونی تولید و توسعه داده شده‌اند. و در سال ۲۰۰۰ وارد بازار شدند.

پلی استیشن ۴ نسل چهارم از سری کنسول‌های بازی می‌باشد که خیلی از نوآوری و پیشرفت‌های دنیای بازی‌های ویدیویی را در خود به همراه دارد. این پلی استیشن با ورود به بازار تحولی عظیم در دنیای بازی‌ها به وجود آورد. و خیلی سریع علاقمندان زیادی پیدا کرد.

و از رقبای خود پیشی گرفت. برای این کنسول بازی ، بازی‌های بسیار زیادی منتشر شده است. و به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی صنعت بازی‌های ویدیویی شناخته شده است.

 

حذف بازی پی اس فور 

حذف بازی پی اس فور

حذف نمودن بازی های پلی استیشن یکی از راحت ترین روش ها  برای آزاد سازی فضای حافظه پی اس فور شما می باشد . برای اینکه راحت تر یتوانید روی پلی استیشن خود فعالیت کرده و بازی نصب نمایید لازم است فضای زیادی داشته باشید . برای ایجاد کردن این فضای اضافی ، می توانید اقدام به حذف یک سری داده های ذخیره شده و یا بازی های ضبط شده خود نمایید .

و آن ها را نیز حذف کنید . در این مقاله بطور کامل به شما آموزش خواهیم داد که چطور این کار را با کمک روش های مختلف انجام دهید.

نکته مهم : برای حذف بازی دقت کنید که فقط بازی هایی که واقعا قصد حذف آن ها را دارید انتخاب کنید . در واقع بازی هایی باید انتخاب شوند که قصد ندارید آن ها را دیگر بازی کنید. در صورتی که بعدا بخواهید بازی ای را دوباره بازی کنید، باید آن را مجدد نصب کنید.

همچنین، در صورتی که داده های مربوط به بازی را حذف کرده باشید،لازم است از ابتدا آن را دانلود و نصب نموده . و مراحل بازی دیگر مثل قبل برای شما نمی آید و باید از اول شروع کنید . در واقع مثل اولین باری است که بازی را نصب کرده اید و تمام مراحل و مسیر بازی را باید از ابتدا شروع کنید . پس مراقب باشید که بازی را به اشتباه تیک نزنید و حذف نکنید .

 

حذف بازی ps4

اولین روش برای حذف بازی پی اس فور

برای حذف بازی پی اس فور راه های مختلفی وجود دارد . که در اینجا سعی کرده ایم بهترین و راحت ترین ها را برایتان توضیح دهیم . تا با توجه به خواست خود از یک روش برای حذف بازی ها استفاده نمایید .

در اولین قدم برای حذف بازی پی اس فور لازم است ابتدا به سراغ بازی مورد نظر خود بروید . در صورتی که بازی مورد نظر تان که قصد دارید آن را پاک نمایید در صفحه اصلی دستگاه کنسول شما است ، روی آن بروید . سپس روی گزینه آپشن یا OPTIONS کلیک کنید . در مرحله بعد به آسانی می توانید با زدن دکمه دلیت یا Delete بازی مربوطه را حذف نمایید .

دومین روش برای حذف بازی پی اس فور

برای حذف بازی پی اس فور در این روش ابتدا به قسمت تنظیمات پلی استیشن خود بروید . پس از آن وارد منوی Storage بشوید . دقت کنید که اگر به دستگاه پلی استیشن خود هرد اکسترنال متصل نموده اید ، در کنار بقیه گزینه ها ،  گزینه Extended Storage را هم خواهید دید .

در ادامه این روش حذف بازی پی اس فور ، با توجه به نیاز و خواست خود روی یکی از دو مورد System Storage و یا Extended Storage کلیک کنید . پس از آن روی قسمت اپلیکیشن ها یا  Applications بزنید . در ادامه دکمه OPTIONS را زده و سپس دکمه دلیت Delete را انتخاب نمایید . در این مرحله شما می توانید کلیه بازی ها و یا یک بازی‌ که قصد پاک کردن آن را دارید را انتخاب نمایید.

پس از انتخاب بازی یا بازی ها می توانید برای حذف بازی پی اس فور با زدن روی دکمه Delete بازی های انتخاب شده را پاک نمایید .

روشهای حذف بازی پی اس فور

سومین روش برای حذف بازی پی اس فور

در سومین راه برای حذف بازی پی اس فور لازم است به قسمت منوی اصلی بروید . از منوی اصلی یا Library به آیکون بازی که قصد دارید آن را حذف کنید مراجعه نمایید. و بر روی آیکون بازی که مد نظرتان هست کلیک کنید. و روی بازی هایی که در قسمت کنترل کننده میController ‌باشد را بزنید.

پس از باز شدن منو به قسمت پایین بیایید و برای حذف بازی پی اس فور  روی گزینه دلیت یا Delete کلیک کرده و سپس OK را بزنید.

چهارمین روش حذف بازی پی اس فور

در آخرین روش برای حذف بازی پی اس فوربه این روش عمل کنید :

  • از قسمت ذخیره‌سازی سیستم استوریج System storage
  • به قسمت تنظیمات یا ستینگ setting بروید.
  • روی قسمت ذخیره سازی یا استورج Storage کلیک کنید.
  • سپس قسمت ذخیره سازی سیستم یاsystem storage و یا ذخیره گسترده را Extended storage در صورتی که پلی استیشن شما به هارد متصل است انتخاب نمایید.
  • در این مرحله کلید آپشن option را از قسمت کنترلر controller بزنید و برای حذف بازی پی اس فور دکمه حذف یا Delete را انتخاب کنید.

در صورتی که بخواهید همزمان اقدام به حذف بازی پی اس فور در تعداد بالا نمایید ، با این روش می‌توانید به طور همزمان تعداد زیادی از بازی را حذف کنید .  فقط دقت کنید که باید بازی‌ها را از روش تیک زدن کنار اسم آنها انتخاب نمایید و بعد از آن روی کلید حذف Delete فشار دهید.

و در پایان

به طور کلی پلی استیشن ۴ مجموعه بسیار خاص و بی‌نظیر از بازی‌ها با کیفیت و گرافیک بسیار بالا می باشد. که قابلیت وصل شدن به اینترنت را داشته و جزو یکی از بهترین کنسول‌هایی است که تاکنون شناخته شده است. ورود این کنسول به بازار تاثیر بسیار زیادی بر صنعت بازی‌های ویدیویی گذاشت. و مورد استقبال فراوانی در میان علاقه‌مندان به گیم‌های ویدیویی قرار گرفت.

برای استفاده هر چه بهتر از این کنسول لازم است با یکسری مواردی چون نصب بازی ، تنظیمات پلی استیشن و چگونگی حذف بازی پی اس فور و یا نصب مجدد بازی ها آشنا باشیم تا برای هر کار کوچکی مجبور نشویم به فروشگاه ها مراجعه نماییم .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *